1
Perioada de actualizare
de la 09.09.2019 12:39
până la 14.09.2019 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.09.2019 08:00
până la 23.09.2019 08:00
3
Licitaţie
24.09.2019 14:55
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 150 000 MDL
Perioada clarificărilor: 9 sept 2019, 12:39 - 14 sept 2019, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 sept 2019, 8:00 - 23 sept 2019, 8:00
Începutul licitației: 24 sept 2019, 14:55

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Video duodenoscop “Olympus TJF-Q180V, s/n: 2405633”
1. Schimbarea fibrei de lumina;
2. Schimbarea capului distal;
3. Schimbarea parții de angulație;
4. Schimbarea canalului instrumentar;
5. Schimbarea canalelor de apa/aer;
6. Schimbarea părții de inserție C– tube;
7. Schimbarea cauciucului capului distal A;
8. Eliminarea luftului;
9. Ajustarea unghiurilor;
10. Setarea etansietatii;
Piesele necesare pentru înlăturarea defectelor fac parte din oferta operatorului economic.Termen de garanție a lucrărilor efectuate: minim 6 luni
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorba nr.1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
9 sept 2019, 11:47
Data ultimilor modificări
9 sept 2019, 12:39
Valoarea estimată (fără TVA)
150 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
600 MDL
Achizitii.md ID
21011981
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorba nr.1
Durata contractului
30 sept 2019 03:00 - 30 dec 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
4.Lucrări de reparație și ajustare a video duodenoscopului TJF-Q180V, Olympus CPV: 50421000-2 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DataControl SRL

Preţul ofertei: 149 900 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerințelor tehnice solicitate în anunțul de participare și documentația standard.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări