1
Perioada de actualizare
de la 06.09.2019 15:31
până la 16.09.2019 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.09.2019 17:00
până la 20.09.2019 17:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 5 000 MDL
Perioada clarificărilor: 6 sept 2019, 15:31 - 16 sept 2019, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 sept 2019, 17:00 - 20 sept 2019, 17:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

8. Sensor flux adult reutilizabil+furtun de interconectare compatibil cu Vap Chirana Aura Basic
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Melestiu, 20
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Morari Natalia
Telefonul de contact
022-809-405
Datele achizitiei
Data publicării
6 sept 2019, 14:40
Data ultimilor modificări
6 sept 2019, 15:31
Valoarea estimată (fără TVA)
5 000 MDL
Achizitii.md ID
21011950
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Melestiu, 20
Durata contractului
24 sept 2019 14:47 - 30 dec 2019 15:31
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
8. Sensor flux adult reutilizabil+furtun de interconectare compatibil cu Vap Chirana Aura Basic CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae (16) (4).doc
Documentele la ofertă
6.09.19 15:31
anunt de participare (2) (10).docx
Documentele la ofertă
6.09.19 15:31
documentația standart (9).docx
Documentele la ofertă
6.09.19 15:31

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ICS Eyecon Medical SRL

Preţul ofertei: 4 900 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări