1
Perioada de actualizare
de la 05.09.2019 12:51
până la 11.09.2019 15:37
2
Propunerea ofertelor
de la 11.09.2019 15:37
până la 18.09.2019 22:07
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 333 049,19 MDL
Perioada clarificărilor: 5 sept 2019, 12:51 - 11 sept 2019, 15:37
Perioada de depunere a ofertelor: 11 sept 2019, 15:37 - 18 sept 2019, 22:07
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparația capitală a sălii de sport a GM„ Cezar Radu„ s.Leușeni r-nul Hîncești
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD3432, MOLDOVA, Hînceşti, s.Leuşeni (r-l Hînceşti), Leuseni
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Rusu Maria
Telefonul de contact
069214756
Datele achizitiei
Data publicării
5 sept 2019, 12:42
Data ultimilor modificări
9 sept 2019, 15:37
Valoarea estimată (fără TVA)
333 049,19 MDL
Achizitii.md ID
21011872
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD3432, MOLDOVA, Hînceşti, s.Leuşeni (r-l Hînceşti), Leuseni
Durata contractului
19 sept 2019 12:40 - 30 sept 2019 12:40
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparația capitală a sălii de sport a GM„ Cezar Radu„ s.Leușeni r-nul Hîncești CPV: 45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Luna lucratoare
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_lucrari (2).docx
Documentele la ofertă
5.09.19 12:51
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
5.09.19 12:51
duae (1).doc
Documentele la ofertă
5.09.19 12:51
anunț pentru publicarte.pdf anunț pentru publicarte.pdf
Documentele la ofertă
9.09.19 15:37

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Eurogalex Prim

Preţul ofertei: 238 650 MDL
Statut: Învingător
Motivul: se desemneaza cîștigător SRL Eurogalex Prim cu suma 286380,0 publicare repetat unicul participant
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări