1
Perioada de actualizare
de la 30.08.2019 14:50
până la 05.09.2019 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.09.2019 16:00
până la 12.09.2019 13:00
3
Licitaţie
13.09.2019 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 400 000 MDL
Perioada clarificărilor: 30 aug 2019, 14:50 - 5 sept 2019, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 sept 2019, 16:00 - 12 sept 2019, 13:00
Începutul licitației: 13 sept 2019, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Serviciilor privind elaborare a studiului: „Evaluarea cadrul normativ și elaborarea recomandărilor pentru promovarea sistemelor solar termale pe teritoriul Republicii Moldova”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecu Russo, 1, et.10
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mircea Migherea
Telefonul de contact
022499444
Datele achizitiei
Data publicării
30 aug 2019, 14:37
Data ultimilor modificări
30 aug 2019, 14:50
Valoarea estimată (fără TVA)
400 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
4 000 MDL
Achizitii.md ID
21011691
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecu Russo, 1, et.10
Durata contractului
16 sept 2019 14:42 - 10 dec 2019 14:42
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Serviciilor privind elaborare a studiului: „Evaluarea cadrul normativ și elaborarea recomandărilor pentru promovarea sistemelor solar termale pe teritoriul Republicii Moldova” CPV: 79300000-7 - Studii de piaţă şi cercetare economică
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare 123.docx
Documentele la ofertă
30.08.19 14:50
duae123.docx
Documentele la ofertă
30.08.19 14:50
documentatia standard123.docx
Documentele la ofertă
30.08.19 14:50
caiet de sarccini - studiu colectoare 123.docx
Documentele la ofertă
30.08.19 14:50

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Alviciteh

Preţul ofertei: 385 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Pretul cel mai scazut.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări