Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 1 351 359,28 MDL
Perioada clarificărilor: 21 aug 2019, 13:45 - 28 aug 2019, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 aug 2019, 8:00 - 2 sept 2019, 12:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație capitala a balcoanelor și a rampei a Spitalului MAI

Informația despre anulare
Motivul anulării
Anularea procedurii de achiziție publică:

În temeiul art. 67 alin. 1 lit ¬b.

Argumentare: Lipsesc documentele de calificare
Data anulării
5 sept 2019, 15:06
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare, 75
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Grisca Rodica
Telefonul de contact
255-664
Datele achizitiei
Data publicării
21 aug 2019, 13:45
Data ultimilor modificări
5 sept 2019, 15:06
Achizitii.md ID
21011456
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Data:
22 aug 2019, 11:47
Subiectul întrebării:
Documentatia
Întrebare:
Garantie pentru oferta si garantie de buna executie ce valori au?
Răspuns (22 aug 2019, 11:53):
nu este necesar .. doar documentele care sunt indicate in lista
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.