Fotoliu de birou
până la 02.09.2019 10:00
până la 12.09.2019 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
-
documentatia standard mobilier.pdf
documentatia standard mobilier.pdf
ID: 794144df-3c0d-4bed-b88b-e16b1a669c75
Documentele la ofertă
-
documentatia standard mobila.pdf
documentatia standard mobila.pdf
ID: 794144df-3c0d-4bed-b88b-e16b1a669c75
Documentele la ofertă
-
anunt de participare mobilier.pdf
anunt de participare mobilier.pdf
ID: c0f7d187-986b-47ae-9bd2-83cc3fc13e14
tenderNotice
-
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
ID: c0f7d187-986b-47ae-9bd2-83cc3fc13e14
tenderNotice
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Rebicon-Plus
Limani-Grup SRL
ALDOR GROUP SRL
Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".