Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 16 516 MDL
Perioada clarificărilor: 21 aug 2019, 8:42 - 29 aug 2019, 15:20
Perioada de depunere a ofertelor: 29 aug 2019, 15:20 - 3 sept 2019, 17:20
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Высший сорт. Хлеб белый пшеничный. Кирпич 1 кг., в пищевой упаковке. ПП №775 от 03.07.2007, ПП №520от 22.06.2010
Ржаной . Кирпич 500 гр., в пищевой упаковке. ПП №775 от 03.07.2007, ПП №520от 22.06.2010
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6116, MOLDOVA, UTA Găgăuzia, s.Tomai (UTA Găgăuzia), улица Ленина
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ф.П. Янак Примэрия села Томай
Telefonul de contact
029151440
Datele achizitiei
Data publicării
17 aug 2019, 12:44
Data ultimilor modificări
27 aug 2019, 15:20
Valoarea estimată (fără TVA)
16 516 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
Achizitii.md ID
21011317
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Costul cel mai scăzut
Adresa de livrare
6116, MOLDOVA, UTA Găgăuzia, s.Tomai (UTA Găgăuzia), улица Ленина
Durata contractului
4 sept 2019 08:38 - 30 dec 2019 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
хлеб белый батон CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 1000.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
хлеб пшенично-ржаной, нарезной CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 700.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
таблица лотов.xlsx
procurementPlan
объёмы прдуктов
27.08.19 14:35
1.duae единый европейский формуляр.doc
Documentele la ofertă
Стандартный формуляр Единого европейского документа закупок
27.08.19 14:35
стандартная документация.docx
Documentele la ofertă
СТАНДАРТНАЯ ДОКУМЕНТАЦИЯ для проведения государственных закупок товаров
27.08.19 15:20
anunt_de_participare tomai.pdf anunt_de_participare tomai.pdf
tenderNotice
объявление
27.08.19 15:20

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

AO IUGINTERTRANS

Preţul ofertei: 13 434,32 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări