Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
13.08.2019 15:12
până la 22.08.2019 16:00
până la 22.08.2019 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la
22.08.2019 16:00
până la 03.09.2019 16:00
până la 03.09.2019 16:00
3
Licitaţie
04.09.2019 14:00
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
849 700 MDL
Perioada clarificărilor:
13 aug 2019, 15:12 - 22 aug 2019, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor:
22 aug 2019, 16:00 - 3 sept 2019, 16:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Pachete software pentru baze de date şi operare
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
13 aug 2019, 14:53
Data ultimilor modificări
14 aug 2019, 9:55
Achizitii.md ID
21011114
MTender ID
CPV
48600000-4 - Pachete software pentru baze de date şi operare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lot 3 Mediu de elaborare pentru RDBMS Oracle PL/SQL Developer
Buget: 125000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 2 - Lot 4 Soft-ul de dirijare a utilizatorilor de la distanță Dameware remote support
Buget: 79200.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 3 - Lot 6 Softwar-ului aferent gestionării a cerințelor (incidentelor și invocărilor) ManageEngine ServiceDesk Plus Multi-Language Enterprise Edition
Buget: 333000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 4 - Lot 5 Monitorizarea bazelor de date Spotlight for Oracle RAC
Buget: 70800.0 MDL
Activ
Lotul nr. 5 - Lotul 1 Mediu de administrare pentru RDBMS Oracle Toad for Oracle DBA Edition.
Buget: 91700.0 MDL
Activ
Lotul nr. 6 - Lot 2 Mediu de elaborare pentru RDBMS Oracle Toad for Oracle PRO Edition
Buget: 150000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_bunuri Softare 2019-converted.semnat
Documentele la ofertă
Documentația Standard
13.08.19 15:12
Data:
14 aug 2019, 09:55
Subiectul întrebării:
Noi sau Prelungire
Întrebare:
Va rog sa indicati la fiecare pozitie daca este procurare noua sau prelungirea licentelor existente?
Răspuns (14 aug 2019, 10:31):
Toate licențe din procedura de achiziție în cauză din toate loturi este procurare nouă.
Data:
16 aug 2019, 08:53
Subiectul întrebării:
ManageEngine - lot 6
Întrebare:
уточните кол-во технических специалистов (Technicians) и кол-во устройств (nodes).
Răspuns (16 aug 2019, 09:17):
Количество технических специалистов -10 в соответствии с количеством затребованных лицензий.
Количество устройств (nodes)- 1000.
Data:
17 aug 2019, 09:21
Subiectul întrebării:
LOT 6
Întrebare:
Va rugam sa indicati daca aveti nevoie de licente permanente sau licente anuale?
Răspuns (19 aug 2019, 11:29):
Licențe permanente
Data:
18 aug 2019, 21:38
Subiectul întrebării:
LOT 6
Întrebare:
In cazul in care CNAS deja detine licenta ServiceDesk de la Manage Engine, licentele noi solicitate trebuie aliniate cu cele deja existente in cadrul institutiei, pentru ca acestea vor fi extindere la sistemul deja existent, corect? Daca da, rog sa ne spuneti daca data expirarii licentelor existente pentru a le putea alinia.
Răspuns (19 aug 2019, 10:44):
data expirării licențelor existente Manage Engine este data de 11 DEC 2019
Data:
19 aug 2019, 10:55
Subiectul întrebării:
LOT 6
Întrebare:
Multumim de raspuns. Rog doar o concretizare, licentele noi vor fi o extindere a licentelor deja existente, corect?
Răspuns (19 aug 2019, 11:34):
CNAS are nevoie de licențe suplimentare la ManageEngine ServiceDesk Plus Multi-Language Enterprise Edition (CNAS deține 5 licențe asemănătoare , și necesită suplimentar de 10 licențe noi)
Data:
19 aug 2019, 11:28
Subiectul întrebării:
Va rugam sa indicati daca aveti nevoie de licente permanente sau licente anuale? lot 6
Întrebare:
Va rugam sa indicati daca aveti nevoie de licente permanente sau licente anuale?
Răspuns (19 aug 2019, 11:35):
licențe permanente
Data:
19 aug 2019, 12:55
Subiectul întrebării:
LOT 6
Întrebare:
Expira licenta termporara, sau expira suportul pentru licenta permanenta ?
Răspuns (19 aug 2019, 13:44):
Expira suportul pentru licenta permanenta.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK