1
Perioada de actualizare
de la 08.08.2019 12:40
până la 12.08.2019 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.08.2019 12:00
până la 16.08.2019 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 18 300 MDL
Perioada clarificărilor: 8 aug 2019, 12:40 - 12 aug 2019, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 aug 2019, 12:00 - 16 aug 2019, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Serviciile de supraveghere pentru reparația capitală a sistemei de ventilare în blocul alimentar în incinta IMSP Spitalul Clinic de Psihiatrie or.Codru (mun.Chișinău), Costiujeni 3
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vadim Svitic
Telefonul de contact
068601076
Datele achizitiei
Data publicării
8 aug 2019, 12:06
Data ultimilor modificări
8 aug 2019, 12:46
Valoarea estimată (fără TVA)
18 300 MDL
Achizitii.md ID
21010890
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Durata contractului
18 aug 2019 13:30 - 30 dec 2019 13:39
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Serviciile de supraveghere pentru reparația capitală a sistemei de ventilare în blocul alimentar în incinta IMSP Spitalul Clinic de Psihiatrie or.Codru (mun.Chișinău), Costiujeni 3 CPV: 71500000-3 - Servicii privind construcţiile
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
datele bancare.doc
Documentele la ofertă
8.08.19 12:40
contract supraveghere tehnică.doc
Model de сontract
8.08.19 12:40
documente obligatorii.pdf documente obligatorii.pdf
Documentele la ofertă
8.08.19 12:46
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
8.08.19 12:46

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ATAR INTER

Preţul ofertei: 14 500 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor de calificare și selecție solicitate de către autoritatea contractantă.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări