Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21010854
1
Perioada de actualizare
de la
07.08.2019 16:37
până la 21.08.2019 12:17
până la 21.08.2019 12:17
2
Propunerea ofertelor
de la
21.08.2019 12:17
până la 30.08.2019 10:17
până la 30.08.2019 10:17
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 666 666 MDL
Perioada clarificărilor:
7 aug 2019, 16:37 - 21 aug 2019, 12:17
Perioada de depunere a ofertelor:
21 aug 2019, 12:17 - 30 aug 2019, 10:17
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Set de mobilă reglabilă compus din 1 bancă și 2 scaune
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD3901, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, str.Independentei, 2
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
7 aug 2019, 16:37
Data ultimilor modificări
15 aug 2019, 10:49
Achizitii.md ID
21010854
MTender ID
CPV
39100000-3 - Mobilier
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Procurarea mobilier școlar pentru instituțiile de învățămînt general din rl Cahul
Buget: 1666666.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunt partic mob 2.pdf
anunt partic mob 2.pdf
tenderNotice
Anunț de participare privind achiziționarea : Procurare mobilier școlar reglabil pentru instituțiile de învățămînt general din rl Cahul - 5 file în format pdf
7.08.19 16:37
duae.docx
Documentele la ofertă
Documentul Unic de Achiziții European (DUAE)în format word
7.08.19 16:37
docum standard.docx
Documentele la ofertă
Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri, în format word
7.08.19 16:37
Procurarea mobilier școlar pentru instituțiile de învățămînt general din rl Cahul
Data:
15 aug 2019, 10:49
Subiectul întrebării:
Specificatii tehnice
Întrebare:
Buna ziua! Solicitam clarificari la specificatiile tehnice solicitate, fiindca după descriere se intelege ca solicitati 2 tipuri de banci diferite, totodata sezutul si speteaza scaunului din ce material trebuie sa fie: placaj ergonomic de 8mm sau pal melaminat? Placaj ergonomic de 20 mm cu colturi rotungite nu este.
Răspuns (16 aug 2019, 14:37):
Buna ziua. Referitor la întrebarea dată o găsiți în anunțul de participare: coloana specificarea tehnică:
scaun reglabil de înălțime : suprafața pentru șezut și speteaza : placaj curbat lăcuit ergonomic cu colțuri rotungite, grosimea dela 8mm pînă la 20 mm.
Data:
16 aug 2019, 14:51
Subiectul întrebării:
Garantia bancara pu oferta
Întrebare:
Spuneti va rog autoritatea contractanta chiar nu dispune de date bancare (Garantie pentru oferta 1% ) pentru ca operatorii economici să poata efectua transferul direct la contul autorităţii contractante ?
Răspuns (16 aug 2019, 16:37):
Garanția pentru ofertă:se va prezenta conform cerințelor indicate în Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri (pct.3.2., Capitolul II, fișa de date a achiziției: Garanția p/ru ofertă emisă de o bancă comercială).
Data:
19 aug 2019, 09:21
Subiectul întrebării:
Garantia bancara pu oferta
Întrebare:
De ce totusi nu este posibil de facut transfer direct la contul autoritatii contractante? Pentru Garanția p/ru ofertă emisă de o bancă comercială - bancile retin comisoane de la OE de la 300 pina/ inclusiv 500 lei MDL si mai mult, ceea ce nu este un avantaj pentru OE. Comisionul pentru un transfer de tip trezorerial este de 5 lei MDL. Se înțelege diferența?
Răspuns (19 aug 2019, 12:17):
Garanția p/ru ofertă emisă se face doar de o bancă comercială.
Data:
20 aug 2019, 15:53
Subiectul întrebării:
Cerinta: prezentarea mostrei
Întrebare:
Prezentarea mostrei se va face în cît timp după ce va avea loc procedura de achizitie? OE care vor participa la procedura respectiva de achizitie vor trebui să se deplaseze la adresa autoritatii contractante cu mostra pentru a o prezenta?
Răspuns (21 aug 2019, 10:22):
Prezentarea mostrei se va face în termen de trei zile lucrătoare după procedura de achiziție la adresa autorității contractante.
Data:
20 aug 2019, 17:21
Subiectul întrebării:
Livrarea mobilierului
Întrebare:
Spuneti va rog în cîte instituții va trebui de livrat mobilierul?
Răspuns (21 aug 2019, 08:49):
Conform informației Nr.30 din 30.05.2019 cu privire la necesarul de mobilier școlar ( bănci, scaune ) în intituțiile de învățămînt general din r-ul Cahul este necesar de livrat mobilierul școlar în 49 de instituții de învățămînt.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK