1
Perioada de actualizare
de la 02.08.2019 16:55
până la 12.08.2019 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.08.2019 11:00
până la 03.09.2019 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 560 000 MDL
Perioada clarificărilor: 2 aug 2019, 16:55 - 12 aug 2019, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 aug 2019, 11:00 - 3 sept 2019, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Unități de stocare suplimentare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Piaţa Marii Adunări Naţionale 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Livia S
Telefonul de contact
+37322820954
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
2 aug 2019, 16:55
Valoarea estimată (fără TVA)
560 000 MDL
Achizitii.md ID
21010642
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2012, mun. Chișinău, Piața Marii Adunări Naționale 1
Durata contractului
20 sept 2019 03:00 - 25 oct 2019 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Disc Type 2 CPV: 48800000-6 - Sisteme de informare şi servere
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Disc Type 1 CPV: 48800000-6 - Sisteme de informare şi servere
Cantitatea: 51.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Anunt de participare
tenderNotice
Anunt de participare
2.08.19 16:55
DUAE
Criterii de eligibilitate
DUAE
2.08.19 16:55
FDA
Documentele la ofertă
Fisa de date a achizitiei
2.08.19 16:55
Documentatia_standard_bunuri
Documentele la ofertă
Documentatia standard bunuri
2.08.19 16:55

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SC VIGURCOM SRL

Preţul ofertei: 394 310 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Pe motiv că satisface toate cerințele concursului la cel mai scăzut preț
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări