1
Perioada de actualizare
de la 30.07.2019 16:41
până la 11.08.2019 14:12
2
Propunerea ofertelor
de la 11.08.2019 14:12
până la 21.08.2019 14:12
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 37 600 MDL
Perioada clarificărilor: 30 iul 2019, 16:41 - 11 aug 2019, 14:12
Perioada de depunere a ofertelor: 11 aug 2019, 14:12 - 21 aug 2019, 14:12
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

conform caietului de sarcini anexat
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare, 75
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ciuperca Dorina
Telefonul de contact
255-132
Datele achizitiei
Data publicării
30 iul 2019, 15:01
Data ultimilor modificări
9 aug 2019, 14:12
Valoarea estimată (fără TVA)
37 600 MDL
Achizitii.md ID
21010496
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare, 75
Durata contractului
21 aug 2019 15:33 - 24 sept 2019 16:40
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cămasă albă cu mînecă scurtă CPV: 18100000-0 - Îmbrăcăminte de uz profesional, îmbrăcăminte specială de lucru şi accesorii
Cantitatea: 160.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
20190730151730.pdf 20190730151730.pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini
30.07.19 16:41
duae echipament 2019 academie.doc
Documentele la ofertă
DUAE
30.07.19 16:41
anunt_de_participare echipament 2019.docx
Documentele la ofertă
9.08.19 14:00
documentatia_standard_bunuri echipament 2019 academia.docx
Documentele la ofertă
documentatia_standard_bunuri echipament 2019 academia.docx
9.08.19 14:12

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RUDITIM

Preţul ofertei: 27 333,33 MDL
Statut: Învingător
Motivul: grupul de lucru pentru achiziții al MAI din 04.09.2019 a decis sî fie învingătoare oferta cu cel mai mic preț oferit pe lot și corespunderea cerințelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Simcomtex

Preţul ofertei: 33 333,33 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SUTURA

Preţul ofertei: 34 560 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări