1
Perioada de actualizare
de la 29.07.2019 15:38
până la 30.07.2019 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 30.07.2019 17:00
până la 04.08.2019 17:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 25 000 MDL
Perioada clarificărilor: 29 iul 2019, 15:38 - 30 iul 2019, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 30 iul 2019, 17:00 - 4 aug 2019, 17:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziţionarea serviciilor pentru deservirea sistemelor de comunicaţii (încărcarea şi regenerarea cartuşelor)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana Ciobanu
Telefonul de contact
022739368
Datele achizitiei
Data publicării
29 iul 2019, 15:32
Data ultimilor modificări
29 iul 2019, 15:49
Valoarea estimată (fără TVA)
25 000 MDL
Achizitii.md ID
21010453
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
Durata contractului
6 aug 2019 17:37 - 30 dec 2019 17:37
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentare a cartuşelor : Xerox Phaser 3117, Samsung 1515, HP LJ, Canon, Lexmark 100-310, Panasonic DP 8016, Konika Minolta color. CPV: 30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri
Cantitatea: 130.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Servicii de regenerare a cartuşelor şi Drum Unit: Xerox Phaser 3117, Samsung 1515, HP LJ, Canon, Lexmark 100- 310, Panasonic DP 8016, Konika Minolta color. CPV: 30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri
Cantitatea: 60.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
invitaţie (2).docx
tenderNotice
Initatie de participare
29.07.19 15:38

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IMPRESO-PRINT SRL

Preţul ofertei: 7 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerintelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări