Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 400 000 MDL
Perioada clarificărilor: 26 iul 2019, 15:52 - 12 aug 2019, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 aug 2019, 13:00 - 16 aug 2019, 0:00
Începutul licitației: 16 aug 2019, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Serviciilor privind elaborare a studiului: „Evaluarea cadrul normativ și elaborarea recomandărilor pentru promovarea sistemelor solar termale pe teritoriul Republicii Moldova”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecu Russo, 1, et.10
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ciudin Alexandru
Telefonul de contact
022310012
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
26 iul 2019, 15:45
Data ultimilor modificări
22 aug 2019, 10:25
Valoarea estimată (fără TVA)
400 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
4 000 MDL
Achizitii.md ID
21010385
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecu Russo, 1, et.10
Durata contractului
2 sept 2019 08:00 - 10 dec 2019 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Serviciilor privind elaborare a studiului: „Evaluarea cadrul normativ și elaborarea recomandărilor pentru promovarea sistemelor solar termale pe teritoriul Republicii Moldova” CPV: 79300000-7 - Studii de piaţă şi cercetare economică
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare (1).docx
tenderNotice
Anunt de participare
26.07.19 15:52
Documentele lotului
anunt_de_participare (1).docx
Anunț de participare
26.07.19 15:54
caiet de sarccini - studiu colectoare.docx
Caiet de sarcini
26.07.19 15:54
documentatia standard.docx
Documentația standardă
26.07.19 15:54
duae.docx
DUAE
26.07.19 15:54

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Alviciteh

Preţul ofertei: 385 000 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări