Selectaţi tipul procedurii
21010360
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
1 250 000 MDL
Perioada clarificărilor:
26 iul 2019, 16:45 - 5 aug 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
5 aug 2019, 10:00 - 12 aug 2019, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Servicii de monitorizare a obiectelor mobile prin GPS și reacționarea grupelor de intervenție rapidă la declanșarea butonului de alarma
Informația despre anulare
Motivul anulării
În rezultatul reevaluării ofertelor participanților la LP ID ocds-b3wdp1-MD-1564129841279-EV-1564148701854 din 12.08.2019 privind achiziţionarea serviciilor de monitorizare a obiectelor mobile prin GPS și reacționarea grupelor de intervenție rapidă la declanșarea butonului de alarma, Cod CPV: 63700000-6, urmare a deciziei Agenției Naționale pentru Soluționarea Contestațiilor nr. 03D-604-19 din 27.09.2019 şi în temeiul art. 71, 1 (g) al Legii privind achiziţiile publice nr. 131 din 03.07.2015, grupul de lucru a luat decizia de a anula procedura de achiziție cu completarea și/sau modificarea ulterioară a caietului de sarcini.
Data anulării
7 oct 2019, 11:53
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Constantin Virnav, 16
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
26 iul 2019, 11:30
Data ultimilor modificări
7 oct 2019, 11:53
Achizitii.md ID
21010360
MTender ID
CPV
63700000-6 - Servicii anexe pentru transportul terestru, naval şi aerian
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Servicii de monitorizare a obiectelor mobile prin GPS și reacționarea grupelor de intervenție rapidă la declanșarea butonului de alarma
Data:
26 iul 2019, 17:01
Subiectul întrebării:
Garanţia pentru ofertă
Întrebare:
Garantia pentru oferta este obligatoriu de a fi transferata la contul autoritătii contractante sau poate fi emisa si de o banca comercila din RM
Răspuns (29 iul 2019, 09:08):
Buna ziua. Cerintele stabilite conform documentatiei de atribuire sunt obligatorii pentru toti ofertantii/candidatii.
Servicii de monitorizare a obiectelor mobile prin GPS și reacționarea grupelor de intervenție rapidă la declanșarea butonului de alarma
Data:
26 iul 2019, 17:07
Subiectul întrebării:
Punctul 7 din descrierea criteriului/cerinței
Întrebare:
Va rog sa expicati tangenta si relevanta punctului 7 din descrierea criteriului/cerinței (Anuntul de participare)
in contexul achizitionarii serviciilor de:
Servicii de monitorizare a obiectelor mobile prin GPS
Buton de alarmă
Răspuns (29 iul 2019, 10:09):
Butonul de alarma este o optiune a sistemului GPS care functional este conectat la utilajul GPS instalat la fiecare ambulanta. La accesarea butonului de alrma dispeceratul GPS localizeaza locul aflarii ambulantei si transmite semnalul grupului de Intervenție Rapida (GIR). Acesta (GIR) urmeaza a fi amplasat numai departe de maxim 15 min. timp de deplasare pina la locul accesarii butonului de alarma.
Servicii de monitorizare a obiectelor mobile prin GPS și reacționarea grupelor de intervenție rapidă la declanșarea butonului de alarma
Data:
26 iul 2019, 17:18
Subiectul întrebării:
Divizare pe Loturi
Întrebare:
Care informatie este corecta?
divizarea in 2-Loturi (conform descrierii de pe platforma de achizitii)
sau 1-Lot cu se specifica in Anuntul de participare
In cazul divizarii achizitiei pe 2-Lotui care este cantitatea de servicii solicitate pentru fiecare Lor ?
Răspuns (29 iul 2019, 09:43):
Buna ziua. Cerintele stipulate in Anuntul de participare sunt corecte ”Lotul nr. 1 Servicii de monitorizare a obiectelor mobile prin GPS și reacționarea grupelor de intervenție rapidă la declanșarea butonului de alarma” care include 2 pozitii: 1- Servicii de monitorizare a obiectelor mobile prin GPS - servicii 500; 2- Buton de alarmă - buc 480. Platforma e-licitatie cu care operam, nu ofera posibilitatea din punct de vedere tehnic de a publica lotul care include mai multe pozitii. O zi buna.
Data:
29 iul 2019, 09:53
Subiectul întrebării:
Garanţia pentru ofertă 2
Întrebare:
Revin pentru clarificare.
Este obligatoriu ca Garantia pentru oferta sa fie transferata la contul autoritătii contractante (solicitarea din anuntul de participare) sau in conformitate cu Art. 21.2 al DOCUMENTAŢIA STANDARD, atasate la procedura data poate fi utiizata si metoda descrisa in alineatul - a) în formă de garanţie bancară de la o instituţie bancară licențiată, valabilă pentru perioada de valabilitate a ofertei sau altă perioadă prelungită, după caz, în conformitate cu punctul IPO23.2
Răspuns (29 iul 2019, 11:17):
Pct. 21.1 al Documentatiei standard stipuleaza, ca Ofertantul va depune, ca parte a ofertei sale, o Garanţie pentru ofertă, după cum este specificat în FDA punctul 3.2. Pct. 21.2 al Documentatiei standard la care DVS faceti referire, indica modalitatea de depunere a garantiei pentru oferta prin ”SAU”. O zi buna.
Data:
29 iul 2019, 16:53
Subiectul întrebării:
Certificat E26
Întrebare:
Explicați vă rog ce fel de certificat este acesta (E26)
Răspuns (2 aug 2019, 16:49):
Certificatul dat indica provinienta produsului.
Servicii de monitorizare a obiectelor mobile prin GPS și reacționarea grupelor de intervenție rapidă la declanșarea butonului de alarma
Data:
30 iul 2019, 17:40
Subiectul întrebării:
Garanţia pentru ofertă 3
Întrebare:
Se accepta ca garantia pentru oferta sa fie compusa dintr-o singura transa aferenta valorii totale a licitatiei de 1,250,000.00 MDL?
Răspuns (30 iul 2019, 17:51):
Buna ziua. Garantia pentru oferta urmeaza a fi depusa doar intr-o singuta transa, deoarece licitatia data are un singur lot cu 2 pozitii, și evaluarea va fi pe lot, conform criteriului cel mai mic preț fara TVA si corespunderea cerintelor solicitate. O zi buna.
Servicii de monitorizare a obiectelor mobile prin GPS și reacționarea grupelor de intervenție rapidă la declanșarea butonului de alarma
Data:
31 iul 2019, 15:52
Subiectul întrebării:
Interventii rapide
Întrebare:
Referitor la cerinta 15.7 din Anuntul de participare - "Acoperire națională cu Grupe de Intervenție Rapida direct de la Prestator", va rugam sa precizati daca eventualele costuri generate de interventiile in teren cad in sarcinile prestatorului si in consecinta vor trebui incluse in oferta comerciala?
Daca raspunsul este DA, va rugam sa furnizati un numar estimativ de interventii care ar putea avea loc intr-un interval de timp, adica o saptamana/ un an.
Răspuns (31 iul 2019, 16:44):
Costurile cad în sarcinile prestatorului si vor fi incluse în oferta.
Numarul estimativ de interventii este de 10-15 interventii/luna.
Servicii de monitorizare a obiectelor mobile prin GPS și reacționarea grupelor de intervenție rapidă la declanșarea butonului de alarma
Data:
31 iul 2019, 16:08
Subiectul întrebării:
Posibilitatea transmiterii informatiei
Întrebare:
Referitor la cerinta din "DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achiziţiilor publice de servicii" - CAPITOLUL II "FIȘA DE DATE A ACHIZIȚIEI (FDA)" - punctul 2 "Lista serviciilor si specificatiile tehnice" - Lot nr. 1 Servicii de monitorizare a obiectelor mobile prin GPS și reacționarea grupelor de intervenție rapidă la declanșarea butonului de alarma - Nr d/o 1 "Servicii de monitorizare a obiectelor mobile prin GPS și reacționarea grupelor de intervenție rapidă la declanșarea butonului de alarma" - Cerinta "Posibilitatea transmiterei informației la doua IP adrese diferite concomitent (1- Softul de Monitorizare GPS, 2- Dispeceratul de monitorizare Alarme)" - va rugam sa confirmati ca acceptati ca informatiile sa fie accesibile operatorului din cadrul "Dispeceratul de monitorizare Alarme" prin utilizarea platformei software pusa la dispozitia Dumneavoastra de catre ofertant in urma acestei licitatii.
Răspuns (31 iul 2019, 16:44):
Acceptam.
Servicii de monitorizare a obiectelor mobile prin GPS și reacționarea grupelor de intervenție rapidă la declanșarea butonului de alarma
Data:
1 aug 2019, 13:04
Subiectul întrebării:
Interventii rapide 2
Întrebare:
Va rugam sa confirmati ca oferta trebuie sa cuprinda costurile a maxim 15 interventii ale Grupei de Intervenție Rapida pe luna si ca orice interventie peste acest numar va fi suportata de catre beneficiar si anume IMSP Centrul Național de Asistență Medicală Urgentă Prespitalicească. Totodata va rugam sa ne precizati care este bugetul alocat pentru plata unei astfel de interventii.
Răspuns (1 aug 2019, 13:39):
Costul serviciului privind reacționarea grupelor de intervenție rapidă prin declanșarea butonului de alarma va fi inclus în oferta prezentata de Dvs, care va fi achitat lunar (pentru 480 unitati) de catre IMSP CNAMUP indiferent de numarul interventiilor Grupei de Intervenție Rapida. Respectiv butonul de alarma (ca si dispozitiv) va fi pus la dispozitia IMSP CNAMUP, dar în oferta ve-ti indica doar costul serviciului respectiv. Cifra de 15 interventii a fost oferita estimativ la solicitarea Dvs, dar IMSP CNAMUP a solicitat 480 de unitati, care dupa cum am mentionat anterior va fi achitata lunar.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK