Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 417 000 MDL
Perioada clarificărilor: 24 iul 2019, 15:22 - 31 iul 2019, 8:20
Perioada de depunere a ofertelor: 31 iul 2019, 8:20 - 3 aug 2019, 8:20

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

procurarea betonului

Informația despre anulare
Motivul anulării
1
Data anulării
9 dec 2019, 8:37
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6813, MOLDOVA, Ialoveni, s.Costeşti (r-l Ialoveni), Stefan cel Mare 115
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Perevoznic Diana
Telefonul de contact
026853277
Datele achizitiei
Data publicării
24 iul 2019, 15:22
Data ultimilor modificări
9 dec 2019, 8:37
Achizitii.md ID
21010249
CPV
44100000-1 - Materiale de construcţii şi articole conexe
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Anulată
Data:
25 iul 2019, 13:35
Subiectul întrebării:
Documente solicitate
Întrebare:
Va rugam sa atasati un formular tipizat F 3.3 Informatie generala despre ofertant
Răspuns (26 iul 2019, 08:51):
Formular informativ despre ofertant (F3.3) [Ofertantul va completa acest formular în conformitate cu instrucţiunile de mai jos. Nu se vor permite modificări în formatul formularului, precum şi nu se vor accepta înlocuiri în textul acestuia.] Data: “___” _____________________ 20__ Licitaţia Nr.: _________________________ Pagina _____ din ____ A. Ofertanți individuali 1. Informaţii generale 1.1. Numele juridic al ofertantului 1.2. Adresa juridică a ofertantului în ţara înregistrării 1.3. Statutul juridic al ofertantului • Proprietate • Formă de organizare juridică • Altele 1.4. Anul înregistrării ofertantului 1.5. Statutul de afaceri al ofertantului • Agent local/Distribuitor al producătorului străin • Intermediar • Companie de antrepozit • Altele 1.6. Informaţia despre reprezentantul autorizat al ofertantului • Numele • Locul de muncă şi funcţia • Adresa • Telefon / Fax • E-mail 1.7. Numărul de înregistrare pentru TVA 1.8. Numărul de identitate al ofertantului pentru impozitul pe venit (pentru ofertanţii străini) 2. Informații de calificare 2.1. Numărul de ani de experienţă generală a ofertantului în livrări de bunuri şi servicii 2.2. Numărul de ani de experienţă specifică a ofertantului în livrarea/prestarea bunurilor şi/sau serviciilor similare [indicaţi “Nu se aplică”, dacă această informaţie nu se cere] 2.3. Valoarea monetară a livrărilor de bunuri/prestarea serviciilor similare [indicaţi valoarea sau “Nu se aplică”, dacă această informaţie nu se cere] 2.4. Disponibilitate de resurse financiare (bani lichizi sau capital circulant, sau de resurse creditare, extras din cont bancar etc.). Enumeraţi şi anexaţi copiile documentelor justificative [indicaţi “Nu se aplică”, dacă această informaţie nu se cere] 2.5. Detalii privind capacitatea de producere / echipamente disponibile [indicaţi “Nu se aplică”, dacă această informaţie nu se cere] 3. Informații financiare 3.1. Rapoarte financiare sau extrase din bilanţul financiar, sau declaraţii de profit / pierderi, sau rapoartele auditorilor pentru ultimul an de activitate. Enumeraţi mai jos şi anexaţi copii: ________[indicaţi “Nu se aplică”, dacă această informaţie nu se cere]__ 3.2. Denumirea, adresa, numerele de telefon, telex şi fax ale băncilor care pot oferi caracteristici despre ofertant în cazul contactării de către autoritatea contractantă: Denumirea: _____________________________________________ Adresa: ________________________________________________ Telefon: ________________________________________________ Fax: ________________________________________________ 3.3. Informaţie privind litigiile în care ofertantul este sau a fost implicat: a) Orice proces pe parcursul ultimilor 3 ani: Cauza litigiului Rezultatul sau sentinţa şi suma implicată b) Procese curente, pe parcursul anului fiscal curent: Cauza litigiului Situaţia curentă a procesului Notă: Alte cerinţe şi detalii pot fi adăugate de către autoritatea contractantă, după caz B. Partenerii individuali ai Asociaţiei 4.1. Fiecare partener al Asociației va depune toată informaţia solicitată în formularul de mai sus, în compartimentele 1-3. 4.1. Anexaţi procura/împuternicirea pentru fiecare semnatar autorizat al ofertei în numele Asociației. 4.1. Anexaţi acordul semnat între toţi partenerii ai Asociației (care va purta caracter obligatoriu în mod juridic pentru toţi partenerii). Notă: Alte cerinţe şi detalii pot fi adăugate de către autoritatea contractantă, după caz
Data:
27 iul 2019, 02:22
Subiectul întrebării:
Termenul de depunere
Întrebare:
De ce sa schimbat termenul limita pentru depunerea ofertelor?
Răspuns (29 iul 2019, 08:20):
Nu am schimbat nimic.
procurarea betonului M-300 prundis concasat
Data:
29 iul 2019, 12:15
Subiectul întrebării:
cantitatea
Întrebare:
Rugam sa verificati si sa specificati corect cantitea necesara, in anunt scrie 425 m3 , iar documentatia standard 522 m3. Multumim.
Răspuns (30 iul 2019, 09:38):
cerem scuze - 425 m3.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.