1
Perioada de actualizare
de la 24.07.2019 08:24
până la 03.08.2019 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.08.2019 09:00
până la 13.08.2019 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 2 545 808,33 MDL
Perioada clarificărilor: 24 iul 2019, 8:24 - 3 aug 2019, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 aug 2019, 9:00 - 13 aug 2019, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație capitală a încăperilor aflate în demisolul clădirii din str. Gr. Ureche 30, mun. Chișinău cu amplasarea cantinei pentru 500 elevi, a Liceului Teoretic „Miquel de Cervantes Saavedra”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 99
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Svetlana Doraş
Telefonul de contact
022 23 30 63
Datele achizitiei
Data publicării
23 iul 2019, 16:32
Data ultimilor modificări
27 iul 2019, 13:54
Valoarea estimată (fără TVA)
2 545 808,33 MDL
Achizitii.md ID
21010202
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 99
Durata contractului
26 aug 2019 08:00 - 26 oct 2019 08:22
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
lucrări CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini cervantes.pdf caiet de sarcini cervantes.pdf
Specificaţie tehnică
24.07.19 08:24
duae m. cervantes.doc
Documentele la ofertă
24.07.19 08:24
doc. standard.pdf doc. standard.pdf
Criterii de evaluare
24.07.19 08:24
Documentele lotului
doc. standard.pdf
24.07.19 08:24
duae m. cervantes.doc
24.07.19 08:24
anunț de participare.pdf
24.07.19 08:24

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

STROYENERGOGRUP SRL

Preţul ofertei: 1 819 741,45 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Graficon-AV

Preţul ofertei: 1 854 952,50 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta se declară cîștigătoare oferind cel mai mic preț față de alți agenți economici calificați
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

"Maistcons Grup" SRL

Preţul ofertei: 2 036 917,84 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări