1
Perioada de actualizare
de la 24.07.2019 08:41
până la 29.07.2019 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.07.2019 00:00
până la 05.08.2019 00:00
3
Licitaţie
de la 05.08.2019 10:37
până la 05.08.2019 10:46
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 4 333 MDL
Perioada clarificărilor: 24 iul 2019, 8:41 - 29 iul 2019, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 iul 2019, 0:00 - 5 aug 2019, 0:00
Începutul licitației: 5 aug 2019, 10:37

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Şlefuită întreagă PTMD6738869887003:20 05
HG 205 din 11.03.2009
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3501, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, Or. Orhei, str. 31 august 1989,nr.80
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Svetlana Guja
Telefonul de contact
069250422
Datele achizitiei
Data publicării
23 iul 2019, 14:37
Data ultimilor modificări
24 iul 2019, 8:41
Valoarea estimată (fără TVA)
4 333 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
43,33 MDL
Achizitii.md ID
21010189
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3501, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, Or. Orhei, str. 31 august 1989,nr.80
Durata contractului
2 sept 2019 08:00 - 31 dec 2019 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
achiziționarea produselor alimentare pentru semstrul II al anului 2019 CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 650.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare 2019 (3).pdf anunt_de_participare 2019 (3).pdf
tenderNotice
achiziționarea produselor alimentare pentru semstrul II al anului 2019
24.07.19 08:41
documentatia_standard_cop (1).pdf documentatia_standard_cop (1).pdf
Documentele la ofertă
achiziționarea produselor alimentare pentru semstrul II al anului 2019
24.07.19 08:41
duae .pdf duae .pdf
Documentele la ofertă
achiziționarea produselor alimentare pentru semstrul II al anului 2019
24.07.19 08:41

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL ALIM TOTAL

Preţul ofertei: 3 678,52 MDL
Statut: Învingător
Motivul: pretul cel mai mic
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 4 212 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări