1
Perioada de actualizare
de la 15.07.2019 16:13
până la 20.07.2019 23:30
2
Propunerea ofertelor
de la 20.07.2019 23:30
până la 25.07.2019 10:00
3
Licitaţie
de la 26.07.2019 15:00
până la 26.07.2019 15:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 400 000 MDL
Perioada clarificărilor: 15 iul 2019, 16:13 - 20 iul 2019, 23:30
Perioada de depunere a ofertelor: 20 iul 2019, 23:30 - 25 iul 2019, 10:00
Începutul licitației: 26 iul 2019, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Containere cu volum de 0.75 m3 cu roți metalice pentru evacuarea deșeurilor menajere solide
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 27 Martie 1918, nr.14
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Cotet
Telefonul de contact
060500912
Datele achizitiei
Data publicării
15 iul 2019, 15:41
Data ultimilor modificări
15 iul 2019, 16:13
Valoarea estimată (fără TVA)
400 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
4 000 MDL
Achizitii.md ID
21009963
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 27 Martie 1918, nr.14
Durata contractului
27 iul 2019 15:45 - 30 dec 2019 15:45
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Containere cu volum de 0.75 m3 cu roți metalice pentru evacuarea deșeurilor menajere solide CPV: 44600000-6 - Cisterne, rezervoare şi containere; radiatoare şi boilere pentru încălzire centrală
Cantitatea: 180.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Criterii de eligibilitate
15.07.19 16:13
documentatia_standard_cop .docx
Documentele la ofertă
15.07.19 16:13

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Fabianca

Preţul ofertei: 372 600 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde conditiilor de calificare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Gecri

Preţul ofertei: 390 600 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări