Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21009908
1
Perioada de actualizare
de la
12.07.2019 17:58
până la 24.07.2019 10:58
până la 24.07.2019 10:58
2
Propunerea ofertelor
de la
24.07.2019 10:58
până la 08.08.2019 10:58
până la 08.08.2019 10:58
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 250 000 MDL
Perioada clarificărilor:
12 iul 2019, 17:58 - 24 iul 2019, 10:58
Perioada de depunere a ofertelor:
24 iul 2019, 10:58 - 8 aug 2019, 10:58
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la Centrele Multifuncționale
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
12 iul 2019, 17:58
Data ultimilor modificări
12 iul 2019, 18:51
Achizitii.md ID
21009908
MTender ID
CPV
45259300-0 - Reparare şi întreţinere a centralelor termice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lotul nr. 1 Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la CM Ștefan Vodă, or. Ștefan Vodă, str. N. Testemițeanu, nr. 4
Buget: 63000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 2 - Lotul nr. 10 Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la CM Cantemir, or. Cantemir, str. Basarabia, nr. 4
Buget: 54000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 3 - Lotul nr. 17 Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la CM Leova, or. Leova, str. B. P. Hajdeu, nr. 2 B
Buget: 53000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 4 - Lotul nr. 11 Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la CM Dondușeni, or. Dondușeni, str. 31 august 1989, nr. 6/1
Buget: 55000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 5 - Lotul nr. 7 Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la CM Basarabeasca, or. Basarabeasca, str. Naberejnaia, nr. 9
Buget: 128000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 6 - Lotul nr. 15 Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la CM Fălești, or. Fălești, str. Ștefan cel Mare, nr. 18
Buget: 73000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 7 - Lotul nr. 5 Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la CM Criuleni, or. Criuleni, str. 31 august 1989, nr. 139
Buget: 78000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 8 - Lotul nr. 6 Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la CM Ceadîr-Lunga, or. Ceadîr- Lunga, str. Lenina, nr. 9B
Buget: 56000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 9 - Lotul nr. 13 Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la CM Edineț, or. Edineț, str. 31 august 1989, nr. 40
Buget: 54000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 10 - Lotul nr. 9 Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la CM Călărași, or. Călărași, str. Bojole, nr. 2
Buget: 75000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 11 - Lotul nr. 16 Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la CM Hâncești, or. Hîncești, str. Chișinăului, 12 A
Buget: 62000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 12 - Lotul nr. 12 Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la CM Drochia, or. Drochia, str. M. Varlaam, nr. 2 F
Buget: 67000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 13 - Lotul nr. 8 Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la CM Briceni, or. Briceni, str. Independenței, nr. 21
Buget: 37000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 14 - Lotul nr. 14 Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la CM Florești, or. Florești, bd. Victoriei, 1/58
Buget: 29000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 15 - Lotul nr. 18 Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la CM Sîngerei, or. Sîngerei, str. Independenței, nr. 95/3
Buget: 33000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 16 - Lotul nr. 4 Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la CM Orhei, str. V. Lupu, nr. 47
Buget: 74000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 17 - Lotul nr. 3 Lucrări de montare a echipamentului electric pentru topirea zăpezii la CM Glodeni, or. Glodeni, str. V. Zgîrcea, nr. 15/1
Buget: 119000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standart lucrari.signed.pdf
documentatia standart lucrari.signed.pdf
Documentele la ofertă
12.07.19 17:58
anunt de participare.signed.pdf
anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
12.07.19 17:58
Data:
12 iul 2019, 18:51
Subiectul întrebării:
Anuntul de participare
Întrebare:
Buna ziua, punctul 8 din anuntul de participare nu corespunde legii 131, astfel de cerinţă nu are suport legal, iar pe de altă parte, aceasta ar avea drept efect
limitarea participării operatorilor economici la procedura de achiziţie publică în
cauză. Rog eliminarea cerinței.
Răspuns (15 iul 2019, 15:41):
Bună ziua,
Agenția Servicii Publice, în calitate de autoritate contractantă și în corespundere cu prevederile art. 22 alin. (3) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice susține menținerea cerinței respective, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a potențialelor ofertanți pentru minimizarea riscurilor ce ține de eventuala executare neconformă a contractului care urmează a fi încheiat.
Data:
15 iul 2019, 20:08
Subiectul întrebării:
Anuntul de participare punctul 8
Întrebare:
In scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a potențialelor ofertanți pentru minimizarea riscurilor ce ține de eventuala executare a lucrarilor sunt alte criterii, rog sa va conformati.
Lista lucrarilor efectuate conform F 3.10.
Răspuns (16 iul 2019, 08:36):
ASP s-a expus în termenul stabilit de cadrul normativ pe marginea acestuia subiect prin menținerea cerinței respective în documentația de atribuire.
Data:
21 iul 2019, 18:11
Subiectul întrebării:
Anuntul de participare punctul 8
Întrebare:
ASP trebuie sa se supună legii 131?
Răspuns (22 iul 2019, 10:58):
Toate procedurile de achiziţii publice, iniţiate de Agenţia Servicii Publice, se pretează aplicării Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achiziţiile publice. Astfel, conform art. 17 alin (1), pentru constatarea datelor de calificare în cadrul procedurilor de achiziţie publică, operatorul economic va prezenta documentele eliberate de autorităţile competente stabilite de autoritatea contractantă în cadrul procedurilor de achiziţie publică. În funcţie de obiectul achiziţiei publice, în sensul art.1, şi de tipul procedurii alese conform art.46 alin.(1), autoritatea contractantă are obligaţia de a stabili pentru fiecare procedură în parte criteriile de calificare şi selecţie. În cazul aplicării procedurii pentru atribuirea unui contract de achiziţii publice de lucrări, conform art. 22 alin. (3) lit a), în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor/candidaţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a solicita lista lucrărilor similare executate în ultimii 5 ani, cerinţă introdusă în Anunţul de participare la pct. 8 (Dovada activității pe piața RM de minim 5 ani, respectiv cu prezentarea copiilor contractelor (minim 2) privind executarea lucrărilor similare). Totodată, ofertantul are obligaţia de a elabora oferta conform prevederilor din documentaţia de atribuire, corespunzător art. 44 alin (1), or, această cerinţă se regăseşte şi în Documentaţia standard pentru realizarea procedurilor de achiziţii publice de lucrări (pct. 3 Criterii şi cerinţe de calificare), publicată la procedura în cauză. Menţionăm că structura şi conţinutul documentaţiei de atribuire sunt stabilite în documentaţia standard aprobată de Ministerul Finanţelor în conformitate cu art. 50 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achiziţiile publice.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK