1
Perioada de actualizare
de la 11.07.2019 10:21
până la 16.07.2019 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.07.2019 11:00
până la 23.07.2019 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 416 666,67 MDL
Perioada clarificărilor: 11 iul 2019, 10:21 - 16 iul 2019, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 iul 2019, 11:00 - 23 iul 2019, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație curente la edificiile IGP
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Boldescu Inga
Telefonul de contact
022-868-070
Datele achizitiei
Data publicării
11 iul 2019, 9:48
Data ultimilor modificări
11 iul 2019, 10:21
Valoarea estimată (fără TVA)
416 666,67 MDL
Achizitii.md ID
21009829
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Durata contractului
5 aug 2019 10:20 - 30 dec 2019 10:20
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparații curente la edificiile IGP CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt lucrari curente.semnat.pdf anunt lucrari curente.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
11.07.19 10:21
duae lucrari curente.docx
Documentele la ofertă
DUAE
11.07.19 10:21
caiet de sarcini.rtf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
11.07.19 10:21
doc standard lucrari curente (1).docx
Documentele la ofertă
Documente standart
11.07.19 10:21

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Proiect Gabion

Preţul ofertei: 403 704,81 MDL
Statut: Învingător
Motivul: conform criteriului de evaluare ,,prețul cel mai scăzut pe lot și corespunderea cerințelor solicitate”
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

GREEN ENGINEERING SRL

Preţul ofertei: 412 457 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări