1
Perioada de actualizare
de la 10.07.2019 17:56
până la 20.07.2019 11:37
2
Propunerea ofertelor
de la 20.07.2019 11:37
până la 24.07.2019 11:37
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 783 000 MDL
Perioada clarificărilor: 10 iul 2019, 17:56 - 20 iul 2019, 11:37
Perioada de depunere a ofertelor: 20 iul 2019, 11:37 - 24 iul 2019, 11:37

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparația claselor inclusiv Cancelaria, la LT “Vasile Alecsandri “, str.Toma Ciorba 11, or.Călărași

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4403, MOLDOVA, Călăraşi, or.Călăraşi, str.T.Ciorba 11
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ina Tihon
Telefonul de contact
0244-23716
Datele achizitiei
Data publicării
10 iul 2019, 17:56
Data ultimilor modificări
18 iul 2019, 11:37
Achizitii.md ID
21009827
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
scan_fișa de date.pdf scan_fișa de date.pdf
Documentele la ofertă
fișa de date
10.07.19 17:56
duae_lucrari word.doc
Documentele la ofertă
duae
10.07.19 17:56
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare
10.07.19 17:56
scan_caiet_ de_ sarcini.pdf scan_caiet_ de_ sarcini.pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini
16.07.19 14:56
documentatia_standard_lucrari.docx
Documentele la ofertă
documentatia_standard_lucrari
18.07.19 11:37
Data:
12 iul 2019, 13:26
Subiectul întrebării:
Termenul de executare
Întrebare:
Buna ziua, va rugama sa ne explicati conform caror normative s-a calculat termenul de executare, este inteles faptul ca dorinta dstra este ca pina la revenire copiilor din vacanta sa fie finisate lucrarile, dar analizind caietul de sarcini, si tinind cont de fatpul ca lucrările nu vor putea fi incepute mai devreme de 01.08.2019, si asta in cazul cind totul decurge fara contestatii sau alte retineri, tehnologic nu este posibil sa fie executate intr-un termen atiti de scurt, deoarece tencuiala din mortar ciment nisip, asa cum e prevazuta in caietul de sarcini necesita timp de uscare, exact si celelalte opretaiuni? Sau, lucrarile sunt deja executate si urmeaza doar a fi actate, sau ati impus acest termen pentru a limita numarul participantilor la procedura? Va rugam sa explicati cele expuse mai sus prin argumente tehnologice sau sa revizuiti termenul de executare a lucrărilor care ar corespunde executarii lucrărilor conform cerintelor stipulate in caietul de sarcini. Va multumim, anticipat!
Răspuns (16 iul 2019, 13:58):
Buna ziua, venim cu mici concretizări. Termenul a fost indicat greșit din neatenție dar și din lipsa experienței, cât privește lucrările..ele nu sunt nici începute, nici executate. Termenii vor fi modificați.
Data:
12 iul 2019, 15:55
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Caietul de sarcini este intocmit foarte dubios, va rugam sa explicati necesitatea tencuielilor la tavan, finisarea inclusiv vopsirea, apoi montarea tavanelor de tip armstrong? Va rugam sa revizuiti caietul de sarcini, aceste tipuri de lucrari sunt incluse pentru a majora suma de deviz, va rugam sa atasati si raportul de verificare a devizului, pentru a putea contesta atit caietul de sarcini, cit si persoana care verificat acest deviz.
Răspuns (16 iul 2019, 14:02):
În caietul de sarcini e clar specificat că lucrările menționate de dumneavoastră se aplică nu la tavan dar la riglele de beton armat care se află sub nivelul ferestrelor...era bine dacă efectuați o vizită la obiect și clarificați toate întrebările...
Data:
16 iul 2019, 14:18
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
La Poz.171 din caietul de sarcini solicitati 8 intrerupatoare, mai jos la poz.172 solicitati 26 de rame? In toate capitolelele Pereti folositi poz.CF52B care prevede tencuirea tavanelor, cu ce scop s-a folosit aceasta pozitie, daca exista poz.CF50B pentru pereti? Pentru a majora artificial suma de control? Devizierul sau evaluatorul sigur sunt atestati? Va rugam sa revizuiti, deoarece acest deviz pare a fi "umflat".
Răspuns (16 iul 2019, 17:07):
La poziția 172 sunt incluse pozițiile 170 și 171 deoarece se grupează câte 2 prize plus prizele existente care vor fi utilizate...Vă invităm la obiect...
Data:
16 iul 2019, 14:28
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Poz. 31 prevede inclusiv plinte din lemn, insa la poz.32 solicitati plinte din PVC. Din poz.31 de exclus plintele din lemn?
Răspuns (16 iul 2019, 18:08):
În urma consultării cu divizierul referitor la poziția CF52B, la capitolul pereți, s-a folosit din eroare mecanică, ceia ce nu influiențeză suma finală cu +/- 3-5% din costul total al lucrărilor, ceia ce este admisibil. Plintele de lemn sunt o resursă care se regăsește în poziția CG36B, insă ea nu acoperă plinta din PVC de facto, inclusiv coturi interne, externe, mufe de conexiune și capete. În procesul verbal de îndeplinire al lucrărilor al companiei desemnată câștigătoare sa va exclude resursa dată... Vă rugăm respectuos să nu mai folosiți cuvine dubios, umflat...veniți studiați obiectul, suntem dispuși să vă oferim posibilitatea de a compara caietul de sarcini cu lucrările care urmează a fi executate...
Data:
17 iul 2019, 11:19
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Vrem sa mentionam faptul ca cuvintul folosit in textul de mai sus, nu este un cuvint dubios, dar iata faptul ca la poz.176 nu ati indicat norma de deviz la muncitor care a fost aplicat in devizul de evaluare, pare a fi dubios, or, pentru evaluarea corecta si tratament egala al tuturor ofertantior, cerinta trebuie sa fie unica pentru toti. Intrebare: Cum veti evalua ofertele daca unii ofertatnti vor folosi la aceasta pozitie 1h iar altii 10; 20 s.a.m.d? Nu considerati ca ar fi corect sa fie stipulat in caietul de sarcini numarul de ore prevazut de divizier? Va rugam sa indicati norma de deviz din devizul evaluat!
Răspuns (17 iul 2019, 14:06):
Poziția 176 la care vă referiți este o normă aplicativă care se calculează per bucată, și este individuală (ofertanții, antreprenorii își calculează pe internul companiei prețul per bucată și nu ține de resursele normei de deviz). Această poziție presupune coborârea nivelului dar nu modificarea sistemului antiincendiar. Din cele expuse mai sus la poz.176 ofertanții vor oferta prețul per bucat, evaluarea se va efectua cost/bucată și nu resursele care se vor regăsi în poziția dată. Norma 176 este o normă aplicativă și nu se regăsește în normele de deviz și nu include resurse cu norme fixe. La solicitările d-vstră faceți trimiteri la normele legale și în mod repetat vă invităm să faceți cunoștință cu obiectul care urmează a fi reparat...și pentru că e o procedură transparentă ăn cadrul vizitei o să aveți posibilitatea să faceți cunoștință și cu raportul de evaluare...
Data:
17 iul 2019, 11:22
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Termenul de executare nu a fost modificat. Deci care totusi e raspunsul la prima intrebare?
Răspuns (17 iul 2019, 14:17):
Cât privește termenul de executare nu poate fi modificat peste 31.08.2019, deoarece procesul de studiu trebuie început în termen...cu regret nu dispunem de spații adăugătoare pentru a oferi posibilitatea ca lucrările să se desfășoare în timpul anului școlar. Punem accent pe operativitatea în execuție a ofertanțiolor... cu siguranță cu specialiști buni se reușesc lucruri frumoase, calitative și în timpul stabilit...
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.