1
Perioada de actualizare
de la 10.07.2019 10:21
până la 15.07.2019 15:30
2
Propunerea ofertelor
de la 15.07.2019 15:30
până la 23.07.2019 09:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 817 984 MDL
Perioada clarificărilor: 10 iul 2019, 10:21 - 15 iul 2019, 15:30
Perioada de depunere a ofertelor: 15 iul 2019, 15:30 - 23 iul 2019, 9:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a Catedrei de Limbă Română si Terminologie Medicală din incinta Blocului didactic nr.3, niv.4 (repetat) conform Caietului de sarcini anexat
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana Ciorba
Telefonul de contact
022-205265
Datele achizitiei
Data publicării
10 iul 2019, 10:07
Data ultimilor modificări
10 iul 2019, 10:21
Valoarea estimată (fără TVA)
817 984 MDL
Achizitii.md ID
21009795
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Durata contractului
25 iul 2019 10:20 - 24 aug 2019 10:20
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a Catedrei de Limbă Română si Terminologie Medicală din incinta Blocului didactic nr.3, niv.4 (repetat) CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentaţia standard.docx
Documentele la ofertă
10.07.19 10:21
anexa.docx
tenderNotice
10.07.19 10:21
duae.docx
Documentele la ofertă
10.07.19 10:21
anunț de participare.docx
tenderNotice
10.07.19 10:21

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Proconimpex

Preţul ofertei: 662 269,21 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerintelor solicitate
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

"Maistcons Grup" SRL

Preţul ofertei: 667 723,89 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității economice și financiare
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL OLBI COM

Preţul ofertei: 708 278 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității economice și financiare
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

5AQ INVEST SRL

Preţul ofertei: 749 873,88 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări