Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21009792
1
Perioada de actualizare
de la
10.07.2019 10:24
până la 20.07.2019 11:41
până la 20.07.2019 11:41
2
Propunerea ofertelor
de la
20.07.2019 11:41
până la 28.07.2019 12:11
până la 28.07.2019 12:11
3
Licitaţie
29.07.2019 15:00
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
378 213 MDL
Perioada clarificărilor:
10 iul 2019, 10:24 - 20 iul 2019, 11:41
Perioada de depunere a ofertelor:
20 iul 2019, 11:41 - 28 iul 2019, 12:11
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Elaborarea planului de amenajare a teritoriului administrativ cumulat cu Planu Urbanistic General pentru s. Condrita:
- dezvoltarea strategica a infrastructurii de transport
- dezvoltarea strategica a regiunii adiacente or. Chisinau
- crearea conditiilor de dezvoltare in localitate, racordarea la cerintele contemporane si cu perspectiva de viitor.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2083, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Condriţa, Condrița
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
10 iul 2019, 10:24
Data ultimilor modificări
15 iul 2019, 22:26
Achizitii.md ID
21009792
MTender ID
CPV
71400000-2 - Servicii de urbanism şi de arhitectură peisagistică
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_cop.semnat.pdf
documentatia_standard_cop.semnat.pdf
Documentele la ofertă
10.07.19 10:24
"Planul de amenajare a teritoriului administrativ cumulat cu Planul Urbanistic General pentru s. Condrita"
Data:
15 iul 2019, 22:26
Subiectul întrebării:
Intrebari
Întrebare:
Buna ziua!
Avem niste intrebari...
1. Cum s-a format pretul final pentru lucrare? Cat valoreaza fiecare din componentele solicitate?
2. Cum este posibil de reusit pana la 31 decembrie 2019, daca pentru doua din componente trebuie organizate cate 2 consultari publice cel putin, ceea ce dureaza 30 zile pentru fiecare componente, iar demararea etapelor ce urmeaza, necesita aprobarea consiliului local?
Răspuns (18 iul 2019, 11:41):
Buna ziua! Acesta nu este un pret final, reesind din caietul de sarcini anexat, Dvs trebuie sa propuneti preturile Dvs la fiecare necesitate descrisa acel caiet. De asemenea, nu va putem deschide parantezele nici referitor la preturile fiecarei componente, veniti Dvs cu propuneri, altfel nu mai putem numi aceasta procedura licitatie electronica.. Ce tine de termene, initial contractul se va semna pina la 31 decembrie curent, dar cu posibilitatea de extindere in caz de necesitate, sau retineri din partea autiritatii contractante. Va multumim anticipat pentru participare, succes tuturor!
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK