1
Perioada de actualizare
de la 08.07.2019 17:36
până la 11.08.2019 18:23
2
Propunerea ofertelor
de la 11.08.2019 18:23
până la 23.08.2019 11:23
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 320 000 MDL
Perioada clarificărilor: 8 iul 2019, 17:36 - 11 aug 2019, 18:23
Perioada de depunere a ofertelor: 11 aug 2019, 18:23 - 23 aug 2019, 11:23
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de proiectare a lucrărilor de reabilitare a rețelelor tehnologice interioare la stația de tratare a apei din mun. Ungheni REPETAT
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3600, MOLDOVA, Ungheni, locality, str. Națională nr. 7
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ambros Alexandru
Telefonul de contact
+37369141303
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
8 iul 2019, 17:52
Valoarea estimată (fără TVA)
320 000 MDL
Achizitii.md ID
21009744
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3600, MOLDOVA, Ungheni, mun.Ungheni, mun. Ungheni
Durata contractului
1 aug 2019 03:00 - 15 sept 2019 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de proiectare a lucrărilor de reabilitare a rețelelor tehnologice interioare la stația de tratare a apei din mun. Ungheni REPETAT CPV: 79900000-3 - Diverse servicii comerciale şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
Deviz proiectare
billOfQuantity
Deviz
8.07.19 17:36
Documentația standard servicii proiectare
Documentele la ofertă
Documentatia
8.07.19 17:36
Anunt serv proiect
tenderNotice
anunt
8.07.19 17:36
Anunt participare proiectare
tenderNotice
anunt
8.07.19 17:36
DUAE servicii proiectare
Documentele la ofertă
Documentatia
8.07.19 17:36

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SA INTEXNAUCA

Preţul ofertei: 268 150 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde criteriului - cel mai mic preț și documentatiei de atribuire
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

BONCOM PROIECT

Preţul ofertei: 273 110 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări