1
Perioada de actualizare
de la 08.07.2019 12:12
până la 17.07.2019 10:45
2
Propunerea ofertelor
de la 17.07.2019 10:45
până la 26.07.2019 09:45
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 250 000 MDL
Perioada clarificărilor: 8 iul 2019, 12:12 - 17 iul 2019, 10:45
Perioada de depunere a ofertelor: 17 iul 2019, 10:45 - 26 iul 2019, 9:45
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparație curentă a clădirii Consiliului rational Anenii Noi.-repetat
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6501, MOLDOVA, Anenii Noi, or.Anenii Noi, str. Piaţa 31August 4
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Slivinscaia Larisa
Telefonul de contact
068267339
Datele achizitiei
Data publicării
8 iul 2019, 11:01
Data ultimilor modificări
9 iul 2019, 11:01
Valoarea estimată (fără TVA)
1 250 000 MDL
Achizitii.md ID
21009722
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-6501, MOLDOVA, Anenii Noi, or.Anenii Noi, str. Piaţa 31August 4
Durata contractului
1 aug 2019 11:38 - 1 oct 2019 11:38
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparație curentă a clădirii Consiliului rational Anenii Noi- repetat CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
6. doc. stand. cr anenii noi.semnat.pdf 6. doc. stand. cr anenii noi.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standart
8.07.19 12:12
caiet de sarcini .semnat.pdf caiet de sarcini .semnat.pdf
Documentele la ofertă
Lista cantitățolor de lucrări
8.07.19 12:12
duae cop.doc
Documentele la ofertă
DUAE
8.07.19 12:12
6. anunț cr anenii noi.semnat.pdf 6. anunț cr anenii noi.semnat.pdf
tenderNotice
Invitatie
8.07.19 12:59
lista cantităților de lucrări .docx
Documentele la ofertă
Lista cantităților de luctări - word
8.07.19 13:27
Documentele lotului
caiet de sarcini .semnat.pdf
Caiet de sarcini - Lista cantităților de lucrări
8.07.19 12:12

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Marceton Grup

Preţul ofertei: 788 875,63 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta prezin[ cel mai mic preț și condițiile corespund cerințelor caietului de sarcini
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL "Danstar Evolution"

Preţul ofertei: 840 371,28 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

Profmarket Prim

Preţul ofertei: 1 249 234,63 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări