1
Perioada de actualizare
de la 04.07.2019 16:56
până la 09.07.2019 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.07.2019 17:00
până la 12.07.2019 17:00
3
Licitaţie
15.07.2019 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 355 600 MDL
Perioada clarificărilor: 4 iul 2019, 16:56 - 9 iul 2019, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 iul 2019, 17:00 - 12 iul 2019, 17:00
Începutul licitației: 15 iul 2019, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Eliberarea produselor alimentare pacienților se efectuează zilnic în magazin amplasat în or. Strășeni, în baza tichetului alimentar semnat, ștampilat şi eliberat de persoanele responsabile.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, MD 3701, or. Straseni, str. Toma Ciorba 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Neonila Jalbă
Telefonul de contact
067412255
Datele achizitiei
Data publicării
4 iul 2019, 16:38
Data ultimilor modificări
4 iul 2019, 16:56
Valoarea estimată (fără TVA)
355 600 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
3 556 MDL
Achizitii.md ID
21009683
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, MD 3701, or. Straseni, str. Toma Ciorba 11/1
Durata contractului
16 iul 2019 16:53 - 21 ian 2020 16:53
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Eliberare a produselor alimentare bolnavilor TBC prin sistemul de tichete valorice. CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.docx
tenderNotice
4.07.19 16:56
duae.docx
Documentele la ofertă
4.07.19 16:56
documentatia_standard_cop.docx
Documentele la ofertă
4.07.19 16:56

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ÎCAP „Coopalimentaţie” a Urecoop Străşeni

Preţul ofertei: 364 302,82 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform Deciziei nr.04 din 16.07.2019 a grupului de lucru pentru achiziții publice din cadrul Aparatului președintelui raionului Strășeni
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări