1
Perioada de actualizare
de la 04.07.2019 10:30
până la 16.07.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.07.2019 10:00
până la 25.07.2019 09:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 3 000 MDL
Perioada clarificărilor: 4 iul 2019, 10:30 - 16 iul 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 iul 2019, 10:00 - 25 iul 2019, 9:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

---
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana Ciorba
Telefonul de contact
022-205265
Datele achizitiei
Data publicării
4 iul 2019, 10:27
Data ultimilor modificări
11 iul 2019, 13:45
Valoarea estimată (fără TVA)
3 000 MDL
Achizitii.md ID
21009663
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Durata contractului
1 aug 2019 03:00 - 30 dec 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Trusă medicală. Conţinutul: Cutie din material plastic, etansa cu colturi rotunjite - 1 Foarfece cu vârfuri boante - 1,Garou 50 cm - 1, Manusi de examinare, pereche - 4 Pahare de unica folosinta - 5, Batiste de hârtie cu solutie dezinfectanta - 10 Fesi din tifon mici 5 cm/4 m - 5, Fesi din tifon mari 10 cm/5 m - 3, Vata hidrofila sterila, pachet A 50 g - 2, Leucoplast 5 cm/3 m - 1 Leucoplast 2,5 cm/2,5 m - 1, Alcool sanitar 200 ml - 1 Comprese sterile 10 cm/8 cm - 10, Pansament individual 2 cm/6 cm – 10 Plasture 6 cm/50 cm - 50, Rivanol solutie 1 a/200 ml – 1 Captopril – 10, Carbune activat – 20, Suprastin – 10 Apa oxigenata sau perogen - 1, Alcool iodat - 5 CPV: 33140000-3 - Consumabile medicale
Cantitatea: 6.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
formularul f 4.2.xlsx
Documentele la ofertă
4.07.19 10:30
formularul f 4.1.xlsx
Documentele la ofertă
4.07.19 10:30
documentatia standard bunuri.doc
Documentele la ofertă
4.07.19 10:30
anunt de participare .docx
tenderNotice
4.07.19 10:32
anexa invitatie1.xlsx
tenderNotice
4.07.19 10:32

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Mic-Tan SRL

Preţul ofertei: 3 600 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este inacceptabilă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări