1
Perioada de actualizare
de la 01.07.2019 16:14
până la 06.07.2019 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.07.2019 11:00
până la 10.07.2019 11:00
3
Licitaţie
11.07.2019 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 431 480 MDL
Perioada clarificărilor: 1 iul 2019, 16:14 - 6 iul 2019, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 iul 2019, 11:00 - 10 iul 2019, 11:00
Începutul licitației: 11 iul 2019, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Produselor alimentare necesare bolnavilor de TBC caz nou şi readmis, pentru asigurarea tratamentului în condiţii de ambulator la prezentarea tichetului cu sigiliu al IMSP care valorează suma de 35 lei/zi pentru II semestru a.2019.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Decebal, 101
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Țaulean Igor
Telefonul de contact
+373/0231/58-708
Datele achizitiei
Data publicării
1 iul 2019, 15:45
Data ultimilor modificări
17 iul 2019, 14:30
Valoarea estimată (fără TVA)
431 480 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
8 630 MDL
Achizitii.md ID
21009554
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Decebal, 101
Durata contractului
15 iul 2019 16:13 - 30 dec 2019 16:13
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Produselor alimentare necesare bolnavilor de TBC caz nou şi readmis, pentru asigurarea tratamentului în condiţii de ambulator la prezentarea tichetului cu sigiliu al IMSP care valorează suma de 35 lei/zi pentru II semestru a.2019. CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
DUAE bunuri a. 2019.doc
Documentele la ofertă
DUAE bunuri a. 2019.doc
1.07.19 16:14
Anunt COP produse alimentare DPF II semestru a. 2019.semnat.pdf Anunt COP produse alimentare DPF II semestru a. 2019.semnat.pdf
tenderNotice
Anunt COP produse alimentare DPF II semestru a. 2019.pdf
1.07.19 16:14
DUAE bunuri a. 2019.semnat.pdf DUAE bunuri a. 2019.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE bunuri a. 2019.pdf
1.07.19 16:14
Documentatia standard COP produse alimentare dpf II semestru a. 2019.semnat.pdf Documentatia standard COP produse alimentare dpf II semestru a. 2019.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standard COP produse alimentare DPF II semestru a. 2019.semnat.pdf
1.07.19 16:14

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Leosad-Plus SRL

Preţul ofertei: 821,88 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prețul și oferta corespunde cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări