1
Perioada de actualizare
de la 25.06.2019 15:18
până la 06.07.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.07.2019 10:00
până la 15.07.2019 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 665 450 MDL
Perioada clarificărilor: 25 iun 2019, 15:18 - 6 iul 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 iul 2019, 10:00 - 15 iul 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

lucrări de reparație
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vadul lui Vodă,80
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Evghenia Danu
Telefonul de contact
069690884
Datele achizitiei
Data publicării
25 iun 2019, 14:28
Data ultimilor modificări
28 iun 2019, 8:41
Valoarea estimată (fără TVA)
665 450 MDL
Achizitii.md ID
21009376
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vadul lui Vodă,80
Durata contractului
1 aug 2019 08:40 - 30 dec 2019 08:40
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație la acoperișul obiectelor: Centrul Medicilor de Familie nr. 9, mun.Chișinău str. Uzinelor 23, Centrul Consultativ Diagnostic, mun.Chișinău, str. Vadul lui Vodă,80 CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț mv.semnat.pdf anunț mv.semnat.pdf
Documentele la ofertă
28.06.19 08:41
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DATACONS SERVICE

Preţul ofertei: 311 854,04 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Cons Art Engineering

Preţul ofertei: 330 286,56 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunderea cerințelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Metantenc

Preţul ofertei: 401 382,22 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări