1
Perioada de actualizare
de la 25.06.2019 21:30
până la 01.07.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 01.07.2019 10:00
până la 04.07.2019 10:00
3
Licitaţie
de la 05.07.2019 09:00
până la 05.07.2019 15:47
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 398 232 MDL
Perioada clarificărilor: 25 iun 2019, 21:30 - 1 iul 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 iul 2019, 10:00 - 4 iul 2019, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Produse alimentare pentru semestrul II al anului 2019 pentru Instituția de educație timpurie nr. 203 din satul Ghidighici, mun. Chișinău

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2088, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Ghidighici, A. Mateevici 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Spinu Mariana
Telefonul de contact
022710604
Datele achizitiei
Data publicării
25 iun 2019, 21:30
Data ultimilor modificări
26 iun 2019, 12:24
Achizitii.md ID
21009373
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Mere
Buget: 4480.0 MDL
Activ
Lotul nr. 9 - Ardei
Buget: 6400.0 MDL
Activ
Lotul nr. 13 - Ceai
Buget: 520.0 MDL
Activ
Lotul nr. 23 - Cartofi
Buget: 14400.0 MDL
Activ
Lotul nr. 36 - Caise
Buget: 1600.0 MDL
Activ
Data:
26 iun 2019, 12:24
Subiectul întrebării:
Documentația Standard
Întrebare:
Vă rugăm anexați Documentația Standard!
Răspuns (27 iun 2019, 13:25):
Bună ziua. Tipul procedurii de achiziție este cererea ofertelor de prețuri, respectiv documentația de atribuire a fost elaborată în conformitate cu capitolul III din Regulamentul privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr. 987 din 10.10.2018, totodată fiind atașate și tipurile de formulare ce urmează a fi prezentate. Pentru accesarea Documentației Standard, aceasta este disponibilă pe pagina oficială a Agenției Achiziții Publice www.tender.gov.md, rubrica Modele de documente.
Data:
27 iun 2019, 14:52
Subiectul întrebării:
Documentația Standard
Întrebare:
Anexați conform Lege 131/15.
Răspuns (28 iun 2019, 08:49):
Legea nr. 131/15 privind achizițiile publice prevede cerințele față de publicitatea și transparența procedurii de achiziție la capitolul V. Totodată, art. 55 alin. (7) al Legii privind achizițiile publice prevede expres că modul de realizare a achiziţiei publice prin cererea ofertelor de preţuri este stabilit în regulamentul aprobat de Guvern, la caz fiind vorba de Regulamentul privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr. 987 din 10.10.2018. Cerința de a anexa Documentația Standard aprobată de Ministerul Finanțelor este prevăzută în cazul licitațiilor deschise - a se vedea art. 47-48 din Legea 131/15, aceasta fiind obligatorie. La caz precizăm că procedura în cauză este o cerere a ofertelor de prețuri. Condițiile de calificare, lista produselor, cerințele tehnice, termenii de livrare, termenul-limită de prezentare a ofertelor fiind specificate în Anunțul de participare. De asemenea, formularele ce urmează a fi prezentate de către ofertant au fost atașate la procedură, acestea fiind preluate din documentația de standard. Totodată, în cazul în care aveți neclarități nemijlocit față de o anumită condiție de calificare sau față de specifcația tehnică, nu ezitați să o formulați.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.