Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 900 MDL
Perioada clarificărilor: 24 iun 2019, 11:44 - 4 iul 2019, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 iul 2019, 9:00 - 15 iul 2019, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Compatibil cu Masina de dezinfectat BHT Innova M4. Termen de livrare 30 zile din momentul solicitării. Termen de garantie 12 luni din momentul livrarii. Să se prezinte copia catalogului cu piesa de schimb de la producător sau confirmarea compatibilitatii cu dispozitivul medical, în cazul unui alt producător. Certificat de conformitate european. Ref: Z9236
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Diana Cucereanu
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
24 iun 2019, 10:57
Data ultimilor modificări
3 iul 2019, 10:55
Valoarea estimată (fără TVA)
900 MDL
Achizitii.md ID
21009332
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
1 aug 2019 00:00 - 31 dec 2019 00:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Drain valve complete, 230V, 50Hz CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
oferta_piese de schimb și accesorii.xlsx
Specificaţie tehnică
Oferta
24.06.19 11:44
duae_piese de schimb și accesorii.doc
Criterii de eligibilitate
DUAE
24.06.19 11:44
documentatia_standard_piese de schimb.docx
Criterii de evaluare
Documentația
24.06.19 11:44

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DataControl SRL

Preţul ofertei: 9 450 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări