1
Perioada de actualizare
de la 24.06.2019 11:44
până la 04.07.2019 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.07.2019 09:00
până la 15.07.2019 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 3 333,33 MDL
Perioada clarificărilor: 24 iun 2019, 11:44 - 4 iul 2019, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 iul 2019, 9:00 - 15 iul 2019, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Pentru compresor (ZT45FF); Cerințe de certificare: Certificat de conformitate corespunzătoare pentru produsele oferite, valabil, copie confirmată prin aplicarea semnăturii electronice. Declarație de la Ofertant – confirmată prin aplicarea semnăturii electronice, în care să certifice compatibilitatea cu compresorul dat, termenul de garanție nu mai mic de12 luni. Instalare, resetarea intervalului de service.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Diana Cucereanu
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
24 iun 2019, 10:57
Data ultimilor modificări
3 iul 2019, 10:55
Valoarea estimată (fără TVA)
3 333,33 MDL
Achizitii.md ID
21009332
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
1 aug 2019 00:00 - 31 dec 2019 00:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Filtru ulei, aer (ZT45FF) CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
oferta_piese de schimb și accesorii.xlsx
Specificaţie tehnică
Oferta
24.06.19 11:44
duae_piese de schimb și accesorii.doc
Criterii de eligibilitate
DUAE
24.06.19 11:44
documentatia_standard_piese de schimb.docx
Criterii de evaluare
Documentația
24.06.19 11:44

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DataControl SRL

Preţul ofertei: 41 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări