1
Perioada de actualizare
de la 20.06.2019 21:58
până la 29.06.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.06.2019 10:00
până la 03.07.2019 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 163 075,58 MDL
Perioada clarificărilor: 20 iun 2019, 21:58 - 29 iun 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 iun 2019, 10:00 - 3 iul 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietul de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii
nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f) Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: 20.08.2019
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Inna Frunză
Telefonul de contact
+37322776711
Datele achizitiei
Data publicării
20 iun 2019, 21:49
Data ultimilor modificări
20 iun 2019, 21:58
Valoarea estimată (fără TVA)
1 163 075,58 MDL
Achizitii.md ID
21009290
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Durata contractului
8 iul 2019 18:00 - 30 dec 2020 21:57
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație în cadrul IET nr. 99, IET nr. 141, IET nr. 180 CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 3.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
fda .doc
Documentele la ofertă
20.06.19 21:58
iet nr. 99.rtf
Documentele la ofertă
20.06.19 21:58
doc standart lucrări (2).docx
Documentele la ofertă
20.06.19 21:58
iet nr. 180.rtf
Documentele la ofertă
20.06.19 21:58
informația despre furnizor.doc
Documentele la ofertă
20.06.19 21:58
duae (2).doc
Documentele la ofertă
20.06.19 21:58
anunț de participare.doc
Documentele la ofertă
20.06.19 21:58
iet nr. 141.rtf
Documentele la ofertă
20.06.19 21:58

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Frabo Grup

Preţul ofertei: 756 070 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Grupul de lucru pentru achiziții publice al Direcției Educație, Tineret şi Sport sec. Botanica Vă informează, în urma evaluării şi comparării ofertelor prezentate la COP nr. 21009290 din 03.07.2019, efectuării controlului, calculării elementelor prețului, respectării cerințelor tehnice stipulate în caietul de sarcini, în conformitate cu Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, obiectul achizițiilor: „Lucrări de reparație în cadrul IET nr. 99, IET nr. 141, IET nr. 180” Cod CPV: 45200000-9. grup de lucru s-a decis: 1. A desemna câștigător: Operatorul economic desemnat câștigător Frabo Grup SRL Prețul unitar fără TVA 756 070 2. Ofertanții respinși/descalificați: Denumirea operatorului economici Motivul respingerii/descalificării SRL Gravels Lux Prețul propus este mai mare în comparație cu oferta desemnată câștigătoare SRL Fabianca Prețul propus este mai mare în comparație cu oferta desemnată câștigătoare SRL Anreal Cons Prețul propus este mai mare în comparație cu oferta desemnată câștigătoare
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Fabianca

Preţul ofertei: 828 646,72 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

ANREAL CONS

Preţul ofertei: 1 078 700 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Gravels-Lux

Preţul ofertei: 1 093 278,56 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări