Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
19.06.2019 11:00
până la 29.06.2019 16:30
până la 29.06.2019 16:30
2
Propunerea ofertelor
de la
29.06.2019 16:30
până la 02.07.2019 17:00
până la 02.07.2019 17:00
3
Licitaţie
de la
03.07.2019 15:00
până la 03.07.2019 15:09
până la 03.07.2019 15:09
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
300 000 MDL
Perioada clarificărilor:
19 iun 2019, 11:00 - 29 iun 2019, 16:30
Perioada de depunere a ofertelor:
29 iun 2019, 16:30 - 2 iul 2019, 17:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Aparate de control şi de testare
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2064, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Coca 28
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
19 iun 2019, 10:44
Data ultimilor modificări
27 iun 2019, 16:19
Achizitii.md ID
21009217
MTender ID
CPV
38550000-5 - Contoare
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_bunuri_echipamente de măsurare a forței.docx 01.07.2019
Documentele la ofertă
detalii cop
24.06.19 10:07
documentatia_standard_bunuri_echipamente de măsurare a forței.docx 01.07.2019
Documentele la ofertă
detalii cop
27.06.19 16:19
Data:
20 iun 2019, 10:06
Subiectul întrebării:
Documentele procedurii
Întrebare:
Buna ziua,
in temeiul prevederilor cap. 3 pct. 19 din Regulamentul privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri (HG Nr. 987 din 10.10.2018), solicitam respectuos completarea documentatiei de atribuire in conformitate cu prevederile pct. 12, 13, 14, 18 al aceluiasi Regulament. Va multumim anticipat!
Răspuns (27 iun 2019, 16:15):
documentatia standard a fost incarcata!
Echipament de masurare a fortei
Data:
20 iun 2019, 16:46
Subiectul întrebării:
Documente, garantie, valoare estimata
Întrebare:
Va rugam sa postati documentatia completa la licitatie. De asemenea, va rugam sa precizati cat este garantia de participare- cuantum, modalitate de constituire, cont, banca. Va rugam sa precizati daca valoarea 300,000 MDL este cu TVA sau fara TVA. Va multumim.
Răspuns (24 iun 2019, 09:11):
Buna ziua! Valoarea de 300 000 lei este indicata fara TVA!
Echipament de masurare a fortei
Data:
25 iun 2019, 16:20
Subiectul întrebării:
Solicitare prelungire data limita de depunere a ofertelor
Întrebare:
Bună ziua, Având în vedere că de-abia pe 24.06.2019 a fost depusă pe platforma de achiziții documentația standard completă (deși anunțul a fost publicat pe 19.06.2019), pentru a putea întocmi corespunzător oferta, vă rugăm să fiți de acord cu prelungirea termenului de depunere a ofertelor. Vă mulțumim.
Răspuns (26 iun 2019, 09:55):
Din considerentul că sistemul e licitație a selectat ziua de 29.06. zi de simbata zi nelucratoare, termenul de depunere a ofertelor va fi data de 01.07.2019 pînă la ora 15 00.
Echipament de masurare a fortei
Data:
25 iun 2019, 16:27
Subiectul întrebării:
Solicitare confirmare faza de licitație electronică
Întrebare:
Bună ziua,
Deși în Documentația standard a achiziției pentru procedura de COP ( și nici în FDA) nu se menționează că, după evaluarea tehnică a ofertelor, va exista o fază de licitație electronică, vă rugăm să confirmați că, în conformitate cu cele publicate pe platforma e-licitatie.md, va exista o licitație electronică cu pasul minim de 2,500 MDL și vă rugăm să precizați dacă licitația electronică va avea mai multe faze sau se va desfășura într-o singură etapă.
Răspuns (26 iun 2019, 09:53):
COP se va desfașura intr-o singura etapa! Cu rezultatele evaluarii vorf fi notificati ofertantii in termen de 3 zile de la data deschiderii ofertelor! Darea de seamă va fi publicată pe platforma e-licitație!
Echipament de masurare a fortei
Data:
25 iun 2019, 16:42
Subiectul întrebării:
Termen de depunere 29.06.2019 -sâmbătă- până la ora 10:00 sau 10:27
Întrebare:
Bună ziua,
În Fișa de date a achiziției, pct. 5.2 se indică următoarele:
5.5. Pentru depunerea ofertelor, adresa autorităţii contractante/organizatorului procedurii este: Adresa: E.Coca 28, anticamera sau bir.212 et. 2 Data-limită pentru depunerea ofertelor este: 29.06.2019 Ora:10-00.
Pe platforma e-licitatie.md, depunerea este în aceeași zi nelucrătoare (sâmbătă), 29.06.2019, ora însă este 10:27.
Vă rugăm să clarificați ora limită (10:00 sau 10:27) până la care se vor depune ofertele și dacă sâmbătă, 29.06.2019, veți avea un birou deschis unde se vor putea lăsa plicurile, ținând cont că instituția dvs. este închisă sâmbăta.
Vă mulțumim.
Răspuns (26 iun 2019, 09:56):
ora limita de depunere a ofertelor este 15 00 data de 01.07.2019, din considerentul că sâmbăta nu este zi lucrătoare!
Data:
26 iun 2019, 09:23
Subiectul întrebării:
Semnarea si stampilarea documentelor
Întrebare:
. Potrivit art. art. 33 alin. (14) lit. i) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, pct. 25 din Hotărârea de Guvern nr. 987 din 10.10.2018 pentru aprobarea Regulamentului privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri, pe toate documentele ofertelor încărcate de operatorii economici urmează a fi aplicată semnătura electronică. Totodată, în conformitate cu prevederile art. 5 alin (2) al legii Nr. 91 din 29.05.2014 cu privire la semnătura electronică şi documentul electronic, semnătura electronică avansată calificată are aceeaşi valoare juridică ca şi semnătura olografă. Astfel, luînd în considerație cele menționate mai sus, solicităm respectuos să modificați cerințele față de semnarea documentelor în conformitate cu prevederile legislative în vigoare.
Răspuns (26 iun 2019, 09:58):
Depuneti setul de documente la sediul INM Coca 28 bir 212 sau anticamera, nu este obligatorie semnătura electronică!
Data:
26 iun 2019, 09:26
Subiectul întrebării:
DUAE
Întrebare:
În conformitate, cu prevederile art. 20 alin (1) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, ”la momentul depunerii cererilor de participare sau a ofertelor, autoritatea contractantă acceptă documentul unic de achiziții european (în continuare – DUAE), care constă într-o declaraţie pe proprie răspundere actualizată, ca dovadă preliminară în locul certificatelor eliberate de către autorităţile publice sau de către terţi”. Totodată, în conformitate cu IPO 18.1 din documentația standard 18.1: Oferta va cuprinde următoarele: propunerea financiară, care va include, după caz, și garanția pentru ofertă; propunerea tehnică, precum și documente suport și facultative solicitate de autoritatea contractantă; Documentul unic de achiziții European. Astfel, solicităm respectuos să înărcați pe platformă formularul redactabil al DUAE și să excludeți obligativitatea prezentării: declarațiilor pe proprie răspundere, copiilor certificatului de înregistrare, certificatului de efectuare sistematică a plății impozitelor si a altor documente solicitate în conformitate cu FDA.
Răspuns (27 iun 2019, 15:47):
Documentul DUAE este încărcat pe platformă !
Echipament de masurare a fortei
Data:
26 iun 2019, 09:33
Subiectul întrebării:
Concretizari tehnice-Termen de livrare
Întrebare:
Perioada de livrare solicitata de 12 saptamani se va suprapune peste luna august cand atat producatorul de echipamente cat si laboratorul de metrologie care asigura etalonarea au activitatea suspendata (perioada concediilor de vara). Ca urmare va rugam sa acceptati o prelungire corespunzatoare a perioadei de livrare la 17 saptamani.
In caietul de sarcini ati solicitat atat pentru traductorul de forta cat si pentru indicatorul digital huse de transport. Va rugam clarificati daca aceste huse se refera la cutii pentru transport deoarece dataorita greutatii echipamentelor nu se pot transporta in huse. Deasemenea va rugam sa clarificati daca se accepta atat cutii de transport individuale pentru fiecare echipament in parte cat si o singura cutie in care pot fi depozitate ambele echipamente (traductor si indicator).
Răspuns (27 iun 2019, 15:49):
1. Termenul de livrare îl indicati individual in oferta!
2. Sunt necesare huse si husele sa fie incluse in cutie!
Data:
26 iun 2019, 09:47
Subiectul întrebării:
Formulare solicitate in FDA
Întrebare:
În FDA, sectiunea 2, Criterii și cerințe de calificare, pct 1-7 sunt solicitate un
șir de formulare care nu sunt puse la dispoziția operatorilor economici in documentația standard ori ordinea de numerotare a acestora este diferită fața de formularele existente in IPO atașat. Astfel, vă rugăm insistent să modificați cerințele caietului de sarcini și a FDA, prin solicitarea documentele de calificare în conformitate cu prevederile legislației în vigoare.
Răspuns (27 iun 2019, 15:59):
1. Prezentati documentele solicitate de operatorul economic în conformitate cu legislatia in vigoare!!
Data:
26 iun 2019, 09:59
Subiectul întrebării:
Modul de desfășurare a procedurii de achiziție
Întrebare:
În conformitate cu pct. 5.2 din documentația standard, se menționează faptul că dosarul ofertei se prezintă la adresa INM pînă la data de 29.06.2019, iar deschiderea va avea loc la data de 01.07.2019. Totuși, în conformitate cu prevederile art. 2 din legea 131/2015 cu privire la achizițiile publice, toate achizițiile publice, care cad sub incidența legii 131/2015 sunt realizate prin intermediul platformelor electronice, respectiv platformele pe care a fost inițiată procedura și încărcate documentele. Solicităm respectuos să confirmați că achiziția va avea loc prin intermediul SIA RSAP, prin procedura de achiziție electronică.
Răspuns (27 iun 2019, 16:13):
Procedura COP va avea loc prin procedura de achizitie electronica!
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK