Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21009167
1
Perioada de actualizare
de la
04.07.2019 15:12
până la 18.07.2019 14:47
până la 18.07.2019 14:47
2
Propunerea ofertelor
de la
18.07.2019 14:47
până la 31.07.2019 14:47
până la 31.07.2019 14:47
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
2 300 000 MDL
Perioada clarificărilor:
4 iul 2019, 15:12 - 18 iul 2019, 14:47
Perioada de depunere a ofertelor:
18 iul 2019, 14:47 - 31 iul 2019, 14:47
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Servicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului”
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 126
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Prozorovschi Adrian
Telefonul de contact
078800641
Datele achizitiei
Data publicării
4 iul 2019, 15:12
Data ultimilor modificări
12 iul 2019, 11:44
Achizitii.md ID
21009167
MTender ID
CPV
79900000-3 - Diverse servicii comerciale şi servicii conexe
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare znv 2019.pdf
anunt de participare znv 2019.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare. Descrierea caietului de sarcini și cerințelor tehnice solicitate de către autoritatea contractantă. Nota! Operatorul economic, va întruni/prezenta, inclusiv și cerințele specificate în pct. 35 din prezentul document.
4.07.19 15:12
Servicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019
Data:
12 iul 2019, 11:44
Subiectul întrebării:
1.1.2 - PA minim 50 KW
Întrebare:
PA minim 50 KW – pentru fiecare scenă, sau pentru ambele scene?
Răspuns (16 iul 2019, 13:07):
Buna ziua,
Raspuns:
1-PA minim 50 kw pentru scena principală. A doua scenă este un podium. Cu respect,
Servicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019
Data:
12 iul 2019, 11:49
Subiectul întrebării:
1.1.2 - Nota. Anul de fabricație al echipamentului minim din 2012
Întrebare:
Dacă echipamentul oferit de Compania noastră, pentru eveniment cu nivel atât de înalt, va fi mult mai calitativ decât echipamentul tehnic propus în alte oferte, dar anul de producție va fi mai mic de 2012, propunerea nu va fi luată în considerare?
Răspuns (16 iul 2019, 13:10):
Buna ziua,
Răspuns:
1-Criteriu principal este calitatea. A fost menționat anul producerii ca echipamentul să nu fie uzat sau vechi. A fost indicat anul de producere ca criteriu calificator la echipament. Echipamentul este cerință secundară și vom evalua în comparație cu alți participanți. Dacă operatorul economic va demonstra că echipamentul este mai performant în raport cu ceilalți participanți, acesta nu va fi discalificat. Cu respect,
Servicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019
Data:
12 iul 2019, 11:52
Subiectul întrebării:
1.1.3 - Backline
Întrebare:
Backline - pentru ambele scene, sau pentru o scenă?
Răspuns (16 iul 2019, 13:40):
Buna ziua,
Răspuns:
1) Pentru o scenă și un podium. Cu respect,
Servicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019
Data:
12 iul 2019, 11:54
Subiectul întrebării:
1.1.3 - Backline Termenul de închiriere
Întrebare:
Termenul de închiriere 05.10.2018 – 07.10.2019 - Termenul de închiriere – este greșit
Răspuns (12 iul 2019, 14:34):
Buna ziua,
Concretizare: Termenul de inchiriere : 05.10.2019-07.10.2019.
Cu respect,
Servicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019
Data:
12 iul 2019, 11:56
Subiectul întrebării:
1.1.5 - Moving LED head
Întrebare:
Moving LED head – minim un Set - cantitatea ?
Propunerea va fi luată în considerare dacă facem mici corecții în lista de echipamente tehnice, ceea ce va fi mai bun în opinia noastră profesională, pentru a obține un rezultat mai calitativ și performanță mai spectaculoasă?
Răspuns (16 iul 2019, 14:00):
Buna ziua,
Răspuns:
1) Propunerea va fi luata în considerare daca operatorul economic, va întruni cerințele tehnice solicitate în anunțul de participare. NOTA! Totodată, menționăm, că oricare ofertant (operator economic) trebuie să întrunească criteriile de eligibilitate și de calificare, care sunt stipulate în Anunțul de participare. (inclusiv pct.15 și pct.35). Cu respect,
Servicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019
Data:
12 iul 2019, 11:57
Subiectul întrebării:
1.1.5 - Nota
Întrebare:
Dacă echipamentul tehnic oferit de Compania noastră, pentru ,,Ziua Națională a Vinului” 2019, este mult mai calitativ, dar anul de producție este mai mic de 2015, propunerea nu va fi luată în considerare?
Răspuns (16 iul 2019, 14:11):
Buna ziua,
Răspuns:
1) Operatorul economic este obligat să întrunească cerințele tehnice minime, solicitate în caietul de sarcini. Totodată, echipamentul tehnic va fi evaluat în comparație cu celelalte oferte (participanți). Cu respect,
Servicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019
Data:
12 iul 2019, 11:58
Subiectul întrebării:
1.1.6 - Serviciu de închiriere, montare/demontare a gardurilor.
Întrebare:
Termenul de închiriere: 04.10.2018 – 07.10.2018 - Termenul de închiriere – este greșit
Răspuns (12 iul 2019, 14:35):
Buna ziua,
Concretizare: Termenul de inchiriere 04.10.2019-07.10.2019. Cu respect,
Servicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019
Data:
12 iul 2019, 12:01
Subiectul întrebării:
1.1.7 - Servicii de închiriere, montare/demontare a conexiunii la rețeaua electrică.
Întrebare:
1) Minim 60 de surse destinate pentru scenă - pentru ce surse sunt destinate, care este sarcina fiecărei surse sau sarcina maximă pentru fiecare sursă.
2) Minim 120 KW electricitate pentru toate zonele evenimentului - Maximum - ? KW
3) Conectarea la sursa de energie electrică a minim 55 de standuri - Medie pentru fiecare stand - ?
Răspuns (16 iul 2019, 14:15):
Buna ziua,
Răspuns:
1) Surse sunt pentru alimentarea echipamentului pe scenă și backstage. Punctul este conform experienței anilor precedenți de organizare. Formații artistice sunt diferite și cerințele sunt diferite. Numărul final al surselor va fi precizat după finalizarea listelor de artiști și cerințelor (rider-elor) lor tehnice. Operatorul câștigător trebuie să asigure rezultat final și calitatea serviciului, conform cerințelor tehnice minime specificate în anunțul de participare. Cu respect,
Servicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019
Data:
12 iul 2019, 12:02
Subiectul întrebării:
1.1.9 - Servicii de închiriere a podiumuri pentru presă
Întrebare:
Dimensiunile pentru podiumuri - ?
2 podiumuri destinate presei -
2 podiumuri destinate fotografilor -
Răspuns (16 iul 2019, 14:26):
Buna ziua,
Răspuns:
1) Dimensiunile: minim 3x2 metri. Cu respect,
Servicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019
Data:
12 iul 2019, 12:03
Subiectul întrebării:
1.2.5 - Servicii de design a materialelor informative și de promovare
Întrebare:
- Badges organizatori Ziua Vinului – dimensiuni și detalii ?
- Diplomă ziua Vinului – dimensiuni și detalii ?
- Leaflet Ziua Vinului program – dimensiuni și detalii ?
- Pliant tururi vinicole – dimensiuni și detalii ?
- Indicator de preț – dimensiuni și detalii ?
- Baner rollup Ziua Vinului – dimensiuni și detalii ?
- Baner rollup Școala Vinului – dimensiuni și detalii ?
- Indicatoare pentru vinificatori care se vor regăsi în carnetul degustatorului – dimensiuni și detalii ?
Răspuns (16 iul 2019, 14:28):
Buna ziua,
Răspuns:
1) Pentru toate materialele se vor folosi format standard. Cu respect,
Servicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019
Data:
12 iul 2019, 12:05
Subiectul întrebării:
1.2.7 - Termenul limită de printare a carnetului este 05 august 2019.
Întrebare:
Termenul limită de printare a carnetului este 05 august 2019 – termenul limită este prea devreme, propunerea ofertelor va fi până la data 29.07.2019. – apoi perioada de calificare... Rugăm să editați data pentru o perioadă mai reală.
Răspuns (16 iul 2019, 14:29):
Buna ziua,
Răspuns:
1) Reiterăm- termenul limită de printare a carnetului este de 05 septembrie 2019. Cu respect,
Servicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019
Data:
12 iul 2019, 12:08
Subiectul întrebării:
1.2.12 - Servicii de machetare și tipărire a materialelor corporative
Întrebare:
Rugam sa fie incluse detaliile despre materialele corporative
Răspuns (16 iul 2019, 14:33):
Buna ziua
răspuns:
1) Toate detaliile despre materiale corporative, sunt indicate în caietul de sarcini. Cu respect,
Servicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019
Data:
12 iul 2019, 12:09
Subiectul întrebării:
1.2.12 - Servicii de machetare și tipărire a materialelor corporative
Întrebare:
14. Alte materiale la solicitarea ONVV – cantitatea, detalii – ca să fie înclus prețul real pentru servicii
Răspuns (16 iul 2019, 14:46):
Buna ziua,
Răspuns:
1) Operatorul economic trebuie să fie pregătit să execute și alte materiale dacă apare necesitatea, pe parcursul pregătirii evenimentului anual Ziua Națională a Vinului. Costul și materialele vor fi discutate după depistare necesității.Cu respect,
Servicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019
Data:
15 iul 2019, 18:17
Subiectul întrebării:
Raspuns la intrebarile de mai sus
Întrebare:
Buna ziua, rugam respectuos, sa reveniti cu raspunsuri sau informatie suplimentara la intrebarile pe care le-am afisat mai sus. Multumim anticipat.
Răspuns (16 iul 2019, 14:47):
Buna ziua,
Răspunsurile au fost formulate. Cu respect,
Servicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019
Data:
16 iul 2019, 17:35
Subiectul întrebării:
Mesaj de multumire
Întrebare:
Buna ziua,
Tinem sa multumim pentru raspunsurile date si speram la cooperare fructuoasa pe viitor.
Zi buna Va dorim.
Răspuns (17 iul 2019, 12:32):
Buna ziua,
Multumim. Urăm mult succes tuturor participanților.
Cu respect,
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK