Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21009032
1
Perioada de actualizare
de la
13.06.2019 12:17
până la 18.06.2019 00:00
până la 18.06.2019 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la
18.06.2019 00:00
până la 25.06.2019 00:00
până la 25.06.2019 00:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Finalizat. Semnarea contractului
Valoarea estimată fără TVA
1 866 029 MDL
Perioada clarificărilor:
13 iun 2019, 12:17 - 18 iun 2019, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor:
18 iun 2019, 0:00 - 25 iun 2019, 0:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Finalizat. Semnarea contractului
Achiziționarea lucrărilor la „Reconstructia acoperișului de tip terasa in tip șarpantă la Blocul de studii “A”al Liceului Teoretic “Traian”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd Cuza Voda 36
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
13 iun 2019, 12:17
Data ultimilor modificări
3 iul 2019, 14:25
Achizitii.md ID
21009032
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
duae_lucrari.traian.semnat.pdf
duae_lucrari.traian.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
13.06.19 12:17
caiet sarcini acoperis-bloc''a'' f1(1).semnat.pdf
caiet sarcini acoperis-bloc''a'' f1(1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini cu cantitățile de lucrări
13.06.19 12:17
anun__ de participare.traian.semnat.pdf
anun__ de participare.traian.semnat.pdf
tenderNotice
Anunț de participare la COP
13.06.19 12:17
Data:
14 iun 2019, 09:07
Subiectul întrebării:
Documentele de licitatie
Întrebare:
Buna ziua, plasa-ti va rog Documentele Standart.
Răspuns (14 iun 2019, 16:42):
Buna ziua. In invitatia de participare la COP este indicat tot setul de documente necesare p/u COP.
Documentatia standard este obligatorie p/u LP.
Data:
17 iun 2019, 11:45
Subiectul întrebării:
Lucrari generale de constructie. Bloc A. (Marca SA). la p.7.
Întrebare:
Indicati care este norma la scinduri de rasinoase la p.7 (cantitatea fixa sau norma la m2, conform proiectului)
Răspuns (17 iun 2019, 20:53):
Buna ziua. Toate volumele din caietul de sarcini sunt indicate conform proiectului de executie si normele de consum sunt la m2 conform programa Wincmeta. La pozitia 7 cantitatea dupa proiect 1385 m2, valoarea de deviz pe unitate de masura 49.22 lei.
Data:
17 iun 2019, 14:58
Subiectul întrebării:
Achizitii
Întrebare:
În temeiul prevederilor art. 82 alin. (1) din Legea nr. 131 din 03 iulie 2015 privind
achizițiile publice, relatăm următoarele:
, dreptul Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achiziţiile publice art.17
aliniatul (4)…
DATE DE CALIFICARE ȘI CRITERII DE ATRIBUIRE
Articolul 17. Datele de calificare ale operatorilor economici
(4) În cazul în care informațiile sau documentele prezentate de către ofertant/candidat sînt
incomplete sau eronate, autoritatea contractantă solicită ofertantului/candidatului în cauză să
suplimenteze, să clarifice sau să completeze informațiile sau documentele corespunzătoare,
respectînd principiul transparenței și cel al tratamentului egal.
**** Dacă oferta, inclusiv
documentele de calificare care
o însoţesc, nu corespund
cerinţelor prestabilite în
prezentul caiet de sarcini sau
acestea nu sunt completate,
semnate în modul
corespunzător, ea va fi
respinsă de către autoritatea
contractantă, şi nu poate fi
rectificată în scopul
corespunderii cerințelor inaintate.
Cum putem sa inteleg ca d-stra anuntati ca descalificati cind legea ne permite adaugarea sau rectificarea documentelor>????
Răspuns (17 iun 2019, 21:10):
Procedura de COP anuntata se va desfasura fara licitatie electronica. Oferta D-ra depusa este finala, ea trebuie sa contina toata lista de documente ceruta de documentatia de atribuire. Daca Oferta D-ra va fi "cel mai mic pret" si in setul de documente va lipsi ceva din documentele solicitate Ve-ti fi descalificat numai in cazul ca nu ati prezentat in timpul solicitat de GL documentul necesar. Dar nici intr-un caz nu se schimba pretul ofertei. Adaugarea documentelor, rectificarea unor documente , care insotesc oferta -DA, Rectificarea pretului in oferta-NU.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK