Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 8 713 530 MDL
Perioada clarificărilor: 14 iun 2019, 8:58 - 25 iun 2019, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 iun 2019, 9:00 - 1 iul 2019, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Dorina Mamaliga
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
12 iun 2019, 17:53
Data ultimilor modificări
9 iul 2019, 8:11
Valoarea estimată (fără TVA)
8 713 530 MDL
Achizitii.md ID
21009031
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
4 iul 2019 08:00 - 30 dec 2019 08:46
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparații a sălilor de operații pentru protezarea la sold și genunchi la et.14 CPV: 45453000-7 - Lucrări de reparaţii generale şi de renovare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Criterii de eligibilitate
DUAE
14.06.19 08:58
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
14.06.19 08:58
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini
14.06.19 11:56
anunt de participare.semnat.pdf anunt de participare.semnat.pdf
tenderNotice
Anunt de participare.semnat
17.06.19 14:54
documentatia_standard_lucrari.semnat.pdf documentatia_standard_lucrari.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia_standard_lucrar
17.06.19 14:54

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Vicoliv Grup

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 6 701 167,95 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Prețul și oferta corespunde cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

"REALCONST-GRUP"

Preţul ofertei: 6 795 388,15 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Ofertantul cade sub incidența temeiurilor de excludere
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Staci Grup

Preţul ofertei: 6 859 273 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări