Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21008948
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
1 099 750 MDL
Perioada clarificărilor:
11 iun 2019, 15:37 - 16 iun 2019, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor:
16 iun 2019, 0:00 - 24 iun 2019, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Lucrări de reparație-Schimbarea timplariei la blocul curativ central a IMSP,,Spitalul raional Fălești,,
Informația despre anulare
Motivul anulării
Au fost depistate erori în caietul de sarcini care nu corespund cerințelor Agenției pentru Eficiență Energetică.
Data anulării
26 iun 2019, 16:28
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5901, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, Stefan cel Mare 36
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
11 iun 2019, 15:37
Data ultimilor modificări
26 iun 2019, 16:28
Achizitii.md ID
21008948
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
11 iun 2019, 16:00
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Specificati va rog dimensiunile ferestrelor si usilor sau anexati configuratia lor (schita).
Răspuns (12 iun 2019, 13:10):
Am anexat schițele în sistem.
Data:
13 iun 2019, 15:42
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Glafurile la ferestre poz.11 din caietul de sarcini numai se tecuesc cu mortar de ciment si coltare,ne se tencuiesc cu amestec uscat de fatade si nu se vopsesc ?
Răspuns (14 iun 2019, 11:17):
Conform caietului de sarcini
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK