1
Perioada de actualizare
de la 10.06.2019 13:50
până la 15.06.2019 10:59
2
Propunerea ofertelor
de la 15.06.2019 10:59
până la 24.06.2019 07:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 416 666,66 MDL
Perioada clarificărilor: 10 iun 2019, 13:50 - 15 iun 2019, 10:59
Perioada de depunere a ofertelor: 15 iun 2019, 10:59 - 24 iun 2019, 7:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform listei de lucrări
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
VALERIU Rotaru
Telefonul de contact
022499661
Datele achizitiei
Data publicării
10 iun 2019, 11:32
Data ultimilor modificări
13 iun 2019, 10:59
Valoarea estimată (fără TVA)
416 666,66 MDL
Achizitii.md ID
21008920
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Durata contractului
24 iun 2019 11:55 - 31 aug 2019 13:19
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrari de reparatii interioare la scara principala CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Lucrari de reparatii interioare la spalatorie CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_lucrari.semnat (1).pdf anunt_lucrari.semnat (1).pdf
tenderNotice
Toate documentele să fie cu semnătura electronică a OE
10.06.19 13:50
duae_lucrari.doc
Documentele la ofertă
10.06.19 14:15
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

C.S.AQUAPARC CAPITALA SRL

Preţul ofertei: 257 711,90 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În urma Contestației depuse de C.S.AQUAPARC CAPITALA SRL, Direcţia educaţie, tineret şi sport sectorul Ciocana a reevaluat ofertele depuse la C.O.P. nr. 21008920 din 24.06.2019, privind achiziţionarea ,,Lucrărilor de reparație categorie generală la instituțiilesubordinate DETS sec.Ciocana (REPETAT)” , Vă comunică: Lotul VII- Lucrări de reparatie a scarilor Gradinița nr.225 și Lucrări de reparatie categorie generală a încăperii spalătoria Gradinița nr.225 • C.S.AQUAPARC CAPITALA SRL- fiind clasat pe locul I în SIA RSAP, a fost desemnat cîștigător . • Frabo Grup- din motivul prețului majorat față de primul ofertant a fost descalificat Felicităm învingătorul la C.O.P. 21008920 din 24.06.2019 şi solicităm OE desemnați câștigători după 6 zile calendaristice să vă prezentaţi pentru a semna contractul.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Frabo Grup

Preţul ofertei: 335 621 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări