Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 289 858,39 MDL
Perioada clarificărilor: 5 iun 2019, 17:16 - 14 iun 2019, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 iun 2019, 0:00 - 17 iun 2019, 0:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrari de reparatie capitala a gardului LT Mihail Sadoveanu or.Hincesti
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), str.Mihail Sadoveanu 26
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lidia Rosca
Telefonul de contact
068111743
Datele achizitiei
Data publicării
5 iun 2019, 17:08
Data ultimilor modificări
19 iun 2019, 14:17
Valoarea estimată (fără TVA)
289 858,39 MDL
Achizitii.md ID
21008800
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), str.Mihail Sadoveanu 26
Durata contractului
19 iun 2019 08:00 - 31 dec 2019 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrari de reparatie capitala a gardului CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_lucrari reparatia gardului.doc
Documentele la ofertă
documentatia standart
5.06.19 17:16
duae reparatia garduliu.doc
Documentele la ofertă
DUAE
5.06.19 17:16
anunt.de.participare.gard.pdf anunt.de.participare.gard.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare reparatia gardului
5.06.19 17:16
caiet.de.sarcini.gard.pdf caiet.de.sarcini.gard.pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini reparatia gardului
5.06.19 17:16
Documentele lotului
caiet.de.sarcini.gard.pdf
caiet de sarcini reparatia capitala a gardului
5.06.19 17:18

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

3 S GRUP

Preţul ofertei: 236 593 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Ofertantul cade sub incidența temeiurilor de excludere
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări