Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 769 600 MDL
Perioada clarificărilor: 4 iun 2019, 13:08 - 9 iun 2019, 13:30
Perioada de depunere a ofertelor: 9 iun 2019, 13:30 - 12 iun 2019, 13:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a cantinei și a sălilor de clasă
Informația despre anulare
Motivul anulării
Drept motiv servește faptul că în Caietul de sarcini a fost stabilită gresit unitatea de măsură pe poziția nr. 93.
Data anulării
13 iun 2019, 13:19
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6800, MOLDOVA, Ialoveni, or.Ialoveni, Str.Basarabia 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Balan Vera
Telefonul de contact
026822437
Datele achizitiei
Data publicării
4 iun 2019, 13:08
Data ultimilor modificări
13 iun 2019, 13:19
Achizitii.md ID
21008715
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lucrări de reparație a cantinei și a sălilor de clasă
Data:
6 iun 2019, 14:32
Subiectul întrebării:
Concretizare
Întrebare:
Buna ziua. Punctul 93, CD51D, Zidarie din caramida format 250x120x65 ... - 364 m2. Este corect undicata suprafata de 364 m2 sau 3,64 m2.
Răspuns (6 iun 2019, 14:38):
Buna ziua! Corect suprafata de 3.640 m2.
Lucrări de reparație a cantinei și a sălilor de clasă
Data:
6 iun 2019, 23:05
Subiectul întrebării:
Documente
Întrebare:
Care este lista de documente, care trebuie sa fie depuse?
Răspuns (8 iun 2019, 15:24):
Documentele/cerinţele de calificare/selecție pentru operatorii economici includ următoarele: Nr. d/o Denumirea documentului/cerinței Mod de demonstrare a îndeplinirii cerinţei: Obligativitatea 1 Oferta Original. Confirmata prin aplicarea semnaturii si stampilei participantului. Obligatoriu 2 Devizele locale aferente ofertei .Formularele 3, 5, 7 cu specificatia parametrilor tehnici solicitati in caietul de sarcini. Original. Confirmata prin aplicarea semnaturii si stampilei participantului. Obligatoriu 3 Certificat/Decizie de inregistrare a intreprinderii/Extras din Registrul de Stat al persoanelor juridice Copie. Confirmata prin aplicarea semnaturii si stampilei participantului. Obligatoriu 4 Certificat de atestare a dirigintelui de șantier Copie. Confirmata prin aplicarea semnaturii si stampilei participantului. Obligatoriu 5 Informatii generale despre ofertant Original. Confirmata prin aplicarea semnaturii si stampilei participantului. Obligatoriu 6 Declaratie privind personalul de specialitate propus pentru implementarea contractului Original. Confirmata prin aplicarea semnaturii si stampilei participantului. Obligatoriu 7 Declarație privind dotările specifice, utilajul şi echipamentul necesar pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului Original. Confirmata prin aplicarea semnaturii si stampilei participantului. Obligatoriu 8 Certificat de efectuare sistematică a plăţii impozitelor, contribuţiilor eliberat de Inspectoratul Fiscal Copie. Confirmata prin aplicarea semnaturii si stampilei participantului. Obligatoriu 9 Avizul Inspecșiei în Construcție Copie. Confirmata prin aplicarea semnaturii si stampilei participantului. Obligatoriu 10 Lucrari similare Copie. Confirmata prin aplicarea semnaturii si stampilei participantului. La cerere
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.