Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 1 241 550 MDL
Perioada clarificărilor: 3 iun 2019, 15:55 - 8 iun 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 iun 2019, 10:00 - 17 iun 2019, 16:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparații a secției reanimare si secției nr. 4 din incinta IMSP Spitalul Clinic Municipal Boli Contagioase de Copii
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Lomonosov 49
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Bulat Ana
Telefonul de contact
060212672
Datele achizitiei
Data publicării
3 iun 2019, 15:10
Data ultimilor modificări
5 iul 2019, 10:25
Valoarea estimată (fără TVA)
1 241 550 MDL
Achizitii.md ID
21008680
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Lomonosov 49
Durata contractului
10 iul 2019 15:49 - 30 dec 2019 15:49
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparații a secției reanimare si secției nr. 4 din incinta IMSP Spitalul Clinic Municipal Boli Contagioase de Copii CPV: 45215140-0 - Lucrări de construcţii de unităţi spitaliceşti
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
formulare.docx
Documentele la ofertă
Formulare
3.06.19 15:55
anunt_de_participare.semnat (5).pdf anunt_de_participare.semnat (5).pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare
3.06.19 15:55
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
3.06.19 15:55
caiet de sarcini f-1.rtf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
3.06.19 15:55
documentatia standard lucrari.semnat.pdf documentatia standard lucrari.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standard lucrări
3.06.19 15:55

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Fabianca

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 810 757,44 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Cel mai scazut pret si corespunderea tuturor cerintelor din caietul de sarcini.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Megacon Service

Preţul ofertei: 929 759,52 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

SC UNGUREANU-CONS SRL

Preţul ofertei: 953 003,60 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Hiperteh

Preţul ofertei: 1 028 273,01 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări