Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 15 000 MDL
Perioada clarificărilor: 1 iun 2019, 10:33 - 6 iun 2019, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 iun 2019, 0:00 - 11 iun 2019, 0:00
Începutul licitației: 11 iun 2019, 12:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Palaria este confectionată din fetru de culoare negră.
Ea este costituită din disc, calotă și bordură modelata pe calopod. Dupa modelare se obține - disc de formă ovală, calotă dreaptă cu aceiaș lațime pe tot perimetru, bordura pe partea frontală perpendiculară calotei, partea spate- paralelă calotei.
La baza bordurii, pe tot perimetru este fixat bieu de culoare roșie, cu lațimea 1cm. Pe centru calotei, pe partea frontala, se fixează cocarda din metal. Marginea bordurii este bordisita cu bieu.
Terminația pe verso se prelucrează cu bieu de lațimea trei centimetri
Cocarda este aplicată de furnizor.
Modelul este aprobat de DTC. Foaie din pâslă de lână presată.
Culoare neagră.
Garanţie minim 12 luni din momentul eliberării în port. pînă la finele anului 2019 (la comandă)
Livrarea conform
Hotărîrii GuvernuluiRM nr. 1068 din 20 octombrie 2000
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana Ciobanu
Telefonul de contact
022739368
Datele achizitiei
Data publicării
1 iun 2019, 9:54
Data ultimilor modificări
25 iun 2019, 14:05
Valoarea estimată (fără TVA)
15 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
150 MDL
Achizitii.md ID
21008653
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Tighina 34
Durata contractului
1 iul 2019 08:00 - 27 dec 2019 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Pălărie din fetru pentru doamne. cusut individual CPV: 35800000-2 - Echipament individual şi de sprijin
Cantitatea: 20.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt semnat.pdf anunt semnat.pdf
tenderNotice
anunt de participare
1.06.19 10:33
caiet de sarcini.semnat.pdf caiet de sarcini.semnat.pdf
Specificaţie tehnică
caiet de sarcini
1.06.19 10:33
caiet de sarcini pentru echipament 2019 repetat (2) .doc
Specificaţie tehnică
caiet de sarcini
1.06.19 10:33
duae (2).doc
Documentele la ofertă
DUAE
1.06.19 10:33
documentatia_standard_cop (3).docx
Documentele la ofertă
Documentatia standard
1.06.19 10:33

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

CASCOM-LUX

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 14 000 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Corespunde cerinţelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări