Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 24 604 MDL
Perioada clarificărilor: 3 iun 2019, 11:11 - 9 iun 2019, 9:49
Perioada de depunere a ofertelor: 9 iun 2019, 9:49 - 12 iun 2019, 9:49
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Хлеб и хлебобулочные изделия
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
7401, MOLDOVA, Taraclia, s.Albota de Sus, Albota de Sus, str. Iubileinaia
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Bocicovar Dmitrii
Telefonul de contact
060833971
Datele achizitiei
Data publicării
30 mai 2019, 15:53
Data ultimilor modificări
19 iun 2019, 11:30
Valoarea estimată (fără TVA)
24 604 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
Achizitii.md ID
21008600
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
7401, MOLDOVA, Taraclia, s.Albota de Sus, Albota de Sus, str. Iubileinaia
Durata contractului
13 iun 2019 10:05 - 30 aug 2019 10:19
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Булочка с повидлом CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 400.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Хлеб монастырский ржаной CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 1250.0
Unități de măsură: Kilogram
3)
Denumirea
Батон нарезной в/с пшеничный CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 1250.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
единый европейский формуляр (7).doc
Criterii de eligibilitate
единый европейский формуляр
3.06.19 11:11
Documentele lotului
anunt_de_participare _11_ _2_ _1_.signed.pdf
anunt_de_participare
3.06.19 11:11
единый европейский формуляр (7).doc
единый европейский формуляр
3.06.19 11:11
стандартная документация новая .signed.pdf
стандартная документация
7.06.19 09:49

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Iugintertrans SA

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 24 937 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: наименьшая цена
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări