Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 332 700 MDL
Perioada clarificărilor: 30 mai 2019, 13:11 - 7 iun 2019, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 iun 2019, 0:00 - 11 iun 2019, 0:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

achiziționarea lucrarilor de reparatie capitala a acoperisului in CMF 4 din mun. Chisinau, str. I. Creanga 24 (2 repetat)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2051, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ion Luca Carageale, 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Iaşan Liliana
Telefonul de contact
022-74-19-16
Datele achizitiei
Data publicării
30 mai 2019, 12:51
Data ultimilor modificări
17 iun 2019, 8:59
Valoarea estimată (fără TVA)
332 700 MDL
Achizitii.md ID
21008580
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2051, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ion Luca Carageale, 2
Durata contractului
18 iun 2019 08:00 - 30 dec 2019 13:10
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
achiziționarea lucrarilor de reparatie capitala a acoperisului in CMF 4 din mun. Chisinau, str. I. Creanga 24 (2 repetat) CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
fisa de date.docx
Documentele la ofertă
fisa de date.docx
30.05.19 13:11
anunt_lucrari.doc
Documentele la ofertă
anunt_lucrari.doc
30.05.19 13:11
documentatia_standard_lucrari.doc
Documentele la ofertă
documentatia_standard_lucrari
30.05.19 13:11
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
caiet de sarcini.docx
30.05.19 13:11
duae_lucrari.doc
Documentele la ofertă
duae_lucrari.
30.05.19 13:12

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL "Danstar Evolution"

Preţul ofertei: 180 010,78 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări