1
Perioada de actualizare
de la 11.06.2019 13:32
până la 21.06.2019 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.06.2019 14:00
până la 02.07.2019 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 2 900 MDL
Perioada clarificărilor: 11 iun 2019, 13:32 - 21 iun 2019, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 iun 2019, 14:00 - 2 iul 2019, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Culoare: negru, Receptor cu fir, Garanţie - 24 luni, Memorie numere apelate - 100,
Funcţii: Caller ID, Funcţia copiator, Reapelare automata, Speakerphone,
Principale: Tip imprimare transfer termic, Tip hârtie - rulou, Tăierea automată a hârtiei
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi 25b
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ion Ababii
Telefonul de contact
069240780
Datele achizitiei
Data publicării
29 mai 2019, 13:04
Data ultimilor modificări
11 iun 2019, 13:32
Valoarea estimată (fără TVA)
2 900 MDL
Achizitii.md ID
21008535
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi 25b
Durata contractului
20 iul 2019 03:00 - 30 dec 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Telefon CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.docx
Documentele la ofertă
Anunț de participare
11.06.19 13:32
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
11.06.19 13:32
documentatia standard bunuri.docx
Documentele la ofertă
Documentația standard
11.06.19 13:32
caiet de sarcini.xlsx
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini
11.06.19 13:32

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 2 397,50 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cucerințele înaintate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

TRIOMAC SRL

Preţul ofertei: 2 794 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări