Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 25 000 MDL
Perioada clarificărilor: 27 mai 2019, 17:20 - 31 mai 2019, 18:00
Perioada de depunere a ofertelor: 31 mai 2019, 18:00 - 5 iun 2019, 10:00
Începutul licitației: 6 iun 2019, 13:37

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Morcov proaspăt
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str Independeței
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ceremuș Liliana
Telefonul de contact
+37323154622
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
26 iun 2019, 14:12
Valoarea estimată (fără TVA)
25 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
250 MDL
Achizitii.md ID
21008485
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, conform anexei
Durata contractului
1 iul 2019 03:00 - 30 sept 2019 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Rădăcina proaspătă, întreagă, sănătoasă, curată, fără vătămări cauzate de insectele dăunătoare, fără umeditate excesivă la suprafaţă, fără vătămări, cu o formă şi coloraţie tipică pentru sorturile de morcov de masă, cu lungimea de tulpini rămase nu mai mult de 2,0 cm sau fără tulpini; culoare portocalie, uniformă, corespunzăto speciei şi gradului de maturitate al legumei; Dimensiunile rădăcinei la cel mai mare diametru transversal, cm 3,0-8,0).Saci de plasă 15, 10,20,30 kgGOST 1721-85 CPV: 15300000-1 - Fructe, legume şi produse conexe
Cantitatea: 6000.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
DUAE legume fructe
Documentele la ofertă
14 file
27.05.19 17:20
Anexa nr. 3 lista instituțiile preșcolare
Documentele la ofertă
adrese
27.05.19 17:20
documentatia_standard_cop bunuri si servicii
Documentele la ofertă
FDA, specificații, contract
27.05.19 17:20
anunt_de_participare
tenderNotice
6 file
27.05.19 17:20

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

II Snejana Cebotari

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 25 190 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: În urma examinării,comparării și evaluării ofertelor depuse și în baza deciziei grupului de lucru nr. DAC-40/2019 din 14.06.2019 s-a decis atribuirea contractului de achiziție publică la acest lot, agentului economic ÎI „Snejana Cebotari” potrivit clasamentului și criteriului cel mai scăzut preț și respectarea tuturor cerințelor de calificare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL ALIM TOTAL

Preţul ofertei: 25 200 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări