1
Perioada de actualizare
de la 27.05.2019 09:46
până la 21.06.2019 12:31
2
Propunerea ofertelor
de la 21.06.2019 12:31
până la 24.06.2019 12:31
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 500 000 MDL
Perioada clarificărilor: 27 mai 2019, 9:46 - 21 iun 2019, 12:31
Perioada de depunere a ofertelor: 21 iun 2019, 12:31 - 24 iun 2019, 12:31

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achizitionarea lucrarilor privind extinderea si modernizarea sistemului de iluminat public cu lungimea de 6.5 km din s. Cioresti r.Nisporeni

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
Md 6421, MOLDOVA, Nisporeni, s.Cioreşti, Cioresti
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Marfa Fetcu
Telefonul de contact
060221827
Datele achizitiei
Data publicării
27 mai 2019, 9:46
Data ultimilor modificări
19 iun 2019, 12:31
Achizitii.md ID
21008448
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae.docx
Documentele la ofertă
duae.docx
31.05.19 13:42
documentatia standart cop repetat,corectat 19.06.2019.signed.pdf documentatia standart cop repetat,corectat 19.06.2019.signed.pdf
Documentele la ofertă
documentatia corectata19.06.2019.signed.pdf
19.06.19 12:31
anunt de participare repetat 19.06.2019.signed.pdf anunt de participare repetat 19.06.2019.signed.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare repetat19.06.2019.signed.pdf
19.06.19 12:31
Data:
27 mai 2019, 16:23
Subiectul întrebării:
Criterii și cerințe de calificare
Întrebare:
Anunt de participare punctul 9. In punctul 9 ati incalcat LEGE Nr. 131 Articolul 21. Pentru verificarea (Minim 5 ani de experiență specifică în livrarea bunurilor și/sau serviciilor similare) este destul de prezentat capacitatea tehnică şi/sau profesională sau lista lucrarilor similare rog excluderea punctului 9 din anuntul de participare si din documentatia standart.
Răspuns (27 mai 2019, 17:13):
Vedeti documentatia standart
Data:
28 mai 2019, 09:04
Subiectul întrebării:
clarificari
Întrebare:
Buna ziua.Spuneti va rog care cerinta e corecta referitor la valabilitatea oferetelor?In anunt este valabilitatea de 60 zile iar in documentatia standart este de 30 zile?
Răspuns (28 mai 2019, 09:08):
Corect este 30 zile
Data:
28 mai 2019, 18:59
Subiectul întrebării:
Termen de depunere
Întrebare:
Conform legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achiziţiile publice, termenul de depunere pentru COP lucrări și servicii este de 12 zile, va rugam sa prelungiti perioada de depunere.
Răspuns (29 mai 2019, 10:39):
S-au facut corectari la termenul de depunere conform legii nr.131 din 03.07.2015 privind achizitiile publice
Data:
29 mai 2019, 11:14
Subiectul întrebării:
clarificari
Întrebare:
Cum anume sau facut corectari daca tot este termenul de depunere in timp de 3 zile?
Răspuns (29 mai 2019, 14:42):
Conform art.55 aliniatul 6 a legii nr.131 din 03.07.2015 privind achizitiile publice termenul de depunere a ofertelor va fi 12 zile de la data publicarii anuntului
Data:
29 mai 2019, 16:39
Subiectul întrebării:
Criterii și cerințe de calificare
Întrebare:
Anunt de participare punctul 9. In punctul 9 ati incalcat LEGE Nr. 131 Articolul 21. Pentru verificarea (Minim 5 ani de experiență specifică în livrarea bunurilor și/sau serviciilor similare) este destul de prezentat capacitatea tehnică şi/sau profesională sau lista lucrarilor similare rog excluderea punctului 9 din anuntul de participare si din documentatia standart.
Răspuns (29 mai 2019, 17:09):
LEGEA Nr. 131 Articolul 21 aliniatul 3 (a)
Data:
31 mai 2019, 11:16
Subiectul întrebării:
Documentatie
Întrebare:
Va rugam sa publicati DUAE
Răspuns (31 mai 2019, 13:44):
s-a publicat
Data:
31 mai 2019, 15:42
Subiectul întrebării:
Clarificari la termenul de valabilitate a ofertelor
Întrebare:
Va rugam sa publicati documentele modificate cu termenul de valabilitate mentionat in clarificari
Răspuns (31 mai 2019, 16:36):
este publicat
Data:
3 iun 2019, 11:46
Subiectul întrebării:
referitor la lista de cantitati
Întrebare:
BUNA ZIUA ! IN LISTA DE CANTITATI PAG. 53, P.25-Montare constructie metalica=0,153 tone, este prevazut ca resurs de materiale in capitolul MATERIALE aceste 0,153 tone de metal?
Răspuns (4 iun 2019, 09:26):
Materialele pentru P25 din pagina 53 in deviz de cheltuieli se revad in P60-61 pagina 54
Data:
4 iun 2019, 09:55
Subiectul întrebării:
Criterii și cerințe de calificare
Întrebare:
Anunt de participare punctul 9. In punctul 9 ati incalcat LEGE Nr. 131 Articolul 21. Pentru verificarea (Minim 5 ani de experiență specifică în livrarea bunurilor și/sau serviciilor similare) este destul de prezentat capacitatea tehnică şi/sau profesională sau lista lucrarilor similare rog excluderea punctului 9 din anuntul de participare si din documentatia standart. LEGEA Nr. 131 Articolul 21 aliniatul 3 (a) - cititi mai atent aceasta lege
Răspuns (4 iun 2019, 09:56):
vedeti legea 131
Data:
4 iun 2019, 09:59
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Garanție de buna execuție se cere?
Răspuns (5 iun 2019, 14:44):
vedeti sec.6 punct.48.1.
Data:
5 iun 2019, 14:51
Subiectul întrebării:
Anunt de participare punctul 9. In punctul 9 ati incalcat LEGE Nr. 131 Articolul 21. Pentru verificarea (Minim 5 ani de experiență specifică în livrarea bunurilor și/sau serviciilor similare) este destul de prezentat capacitatea tehnică şi/sau profesională sau lista lucrarilor similare rog excluderea punctului 9 din anuntul de participare si din documentatia standart. LEGEA Nr. 131 Articolul 21 aliniatul 3 (a) - cititi mai atent aceasta lege
Întrebare:
a) lista lucrărilor similare executate în ultimii 5 ani, însoţită de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări, în care să se conțină cel puțin un contract de lucrări similare a cărui valoare să nu fie mai mică de 75% din valoarea viitorului contract sau valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală cu sau mai mare decît valoarea viitorului contract. Certificările de bună execuție indică beneficiarii, indiferent dacă aceştia sînt autorităţi contractante sau clienţi privaţi, valoarea, perioada şi locul execuţiei lucrărilor şi precizează dacă au fost efectuate în conformitate cu normele profesionale din domeniu şi dacă au fost duse la bun sfîrşit
Răspuns (5 iun 2019, 16:04):
Stimate Ofertant Dvs. ati depus o contestatie, ea este in proces de analiza. Pe data de 10.06 este sedinta. concursul oricum se va suspenda. Pentru ce atatea comentarii dvs. plasati. Va fi o decizie definitiva a ANSC si in moment ce va fi, atunci vom elimina cerinta sau o vom mentine. Pana la urma decizia o ia ANSC si ar fi bine sa fie o claritate pe acest segment.
Data:
6 iun 2019, 15:40
Subiectul întrebării:
referitor la desfasurarea concursului
Întrebare:
BUNA ZIUA! D-VOASTRA VRETI SA SPUNETI CA NU SE VA DESFASURA CONCURSUL LA DATA DE 10 IUNIE 2019 CUM A FOST MENTIONAT IN CONDITIILE PE PAGINA PRINCIPALA? DE CE STATUTUL CONCURSULUI DAR STA ACTIV? NOI DOAR PREGATIM GARANTII BANCARE..LEGATE DE TERMENUL DAT...NICI O SERIOZITATE..SERIOS...
Răspuns (6 iun 2019, 16:09):
Procedura "Achizitionarea lucrarilor privind extinderea si modernizarea sistemului de iluminat public cu lungimea de 6.5 km din s.Cioresti r.Nisporeni" la moment se afla in perioada de contestare
Data:
6 iun 2019, 16:19
Subiectul întrebării:
clarificari ce tin de functionalitatea MTender
Întrebare:
Catre persoanele care cunosc sau nu cunosc functionalitatea sistemului dat si in general a sistemului MTender. Sistemul actual construit in forma sa NU permite ca o procedura aflata in proces de contestare sa fie SUSPENDATA. Pur si simplu, NU exista instrument pentru acest lucru, iar cei ce doresc nu au decat sa scrie Demers in adresa MTender sau achizitii.md pentru ca o persoana sa se implice si sa ajusteze aceste instrumente macar partial la prevederile legii 131/2015. Din acest considerent nici autoritatea contractanta, nici ofertantul nu are instrumente prin care poate suspenda o procedura. Da, o procedura aflata in perioada de clarificari, poate beneficia de posibilitatea de a extinde termenele, insa contestatia nimeni nu stie cat poate dura si acest lucru pune sub semnul intrebarii situatia cu termenele, deși legea 131/2015 spune clar - in proces de contestare procedura se suspenda pe durata solutionarii contestatiti. Deci in mod normal, sistemul trebuie sa permita (si de fapt asta e valabil pentru MTender - sper eu sa se autosesizeze) ca o procedura sa fie Suspendata Manual si in procesul de suspendare sa se poata anexa scrisoarea de la ANSC privitor depunerea unei contestatii si data sedintei. Luand in considerare acest aspect, recomand autoritatii contractante ca cel putin la un comentariu sa nu se dea raspuns pana la solutionarea contestatiei asa cum a fost indicat mai sus. De altfel retinerea raspunsului va servi temei pentru suspendare procedura. Si cumva exista o parghie care s-ar incadra in prevederile LEgii 131/2015 privind suspendarea. In alt caz, daca se da raspuns si procedura trece in perioada de depunere a ofertelor, acest lucru devine ilegal, respectiv contestabil, si mai mult de atat, dupa ora inceperii depunerii ofertelor, singura solutie de a suspenda procedura e defapt Anularea ei cu organizarea repetata, ceea ce iar contravine legii 131/2015. Probabil ca asa s-au obisnuit, sisteme facute fara teste si sisteme de testare, furnizate fara verificari corecte si livrate functional, iar MTender cu parere de rau nu e singurul cu asemenea deficiente.
Răspuns (19 iun 2019, 12:07):
ok
Data:
19 iun 2019, 12:57
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa dati clarificari la diferentele de volume din caietul de sarcini La PT51 : montarea cablului poz. 19+ 20 sunt 340 m, insa la Materiale poz.39 cablul este 360 m PT58 : Dupa pozitia 13 "Dispozitiv de fixare pentru consola" - 64 buc. Trebuie sa fie 18 buc. a cate 2 buc. la consola
Răspuns (20 iun 2019, 08:03):
Documentatia de proiect a fost vizata de proiectant ,documentele le faceti exact ca in caietul de sarcini.
Data:
19 iun 2019, 13:21
Subiectul întrebării:
clarificari
Întrebare:
Buna ziua.Spuneti va rog in caz ca se mai suspenda licitatia iar Perioada de depunere a ofertelor: 21 iun 2019, 12:31 - 24 iun 2019, 12:31 .Ofertantii cind reusesc sa prezinte garnatia bancara?De dorit sa se dea ceva timp intre depunerea documentelor,tinind cont ca este ziua de vineri si luni .Pentru a forma o scrisoare de garantie bancara nui deajuns acest termen.
Răspuns (20 iun 2019, 08:04):
Licitatia este repetata ,trebue sa reusiti .
Data:
20 iun 2019, 10:43
Subiectul întrebării:
clarificari
Întrebare:
Pentru garantie nu importa e repetata sau nu .Rugam sa prelungiti termenul de depunere a ofertelor.
Răspuns (21 iun 2019, 12:24):
Nu se poate de prelungit
Data:
20 iun 2019, 11:43
Subiectul întrebării:
CLARIFICARI
Întrebare:
NU MAI SCHIMBATI ATITA TERMENII LIMITA ..DE LA BANCA NE PRIVESC CA PE NISTE CIUDATI..ATITA RECTIFICAM GARANTIA ASTA BANCARA...
Răspuns (20 iun 2019, 12:49):
ok
Data:
20 iun 2019, 12:25
Subiectul întrebării:
termen de depunere
Întrebare:
Prelungiti va rog perioada de depunere a ofertelor deoarece simbata si duminica banca nu lucreaza si nu va fi posibil de facut garantia bancara. La unele banci garantia se face in cel putin doua zile daca pe data de 21 dam comada de garantie o puten lua numai pe data de 25.
Răspuns (21 iun 2019, 12:25):
Nu se poate de prelungit
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.