Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 550 000 MDL
Perioada clarificărilor: 24 mai 2019, 14:31 - 30 mai 2019, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 30 mai 2019, 11:00 - 6 iun 2019, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparaţie a acoperişului şi instalarea sistemului de topire a zăpezii la edificiul din or. Teleneşti (conform caietului de sarcini)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Angela Prozorov
Telefonul de contact
022504506
Datele achizitiei
Data publicării
24 mai 2019, 14:06
Data ultimilor modificări
21 iun 2019, 11:39
Valoarea estimată (fără TVA)
550 000 MDL
Achizitii.md ID
21008415
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
26 iun 2019 14:22 - 30 dec 2019 14:22
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparaţie a acoperişului şi instalarea sistemului de topire a zăpezii la edificiul din or. Teleneşti (conform caietului de sarcini) CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae .signed.pdf duae .signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
24.05.19 14:31
documentatia standart lucrari.doc
Documentele la ofertă
Documentatia standard word
24.05.19 14:31
caiet de sarcini.signed.pdf caiet de sarcini.signed.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini
24.05.19 14:31
anunt de participare .signed.pdf anunt de participare .signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
24.05.19 14:31
documentatia standart lucrari .signed.pdf documentatia standart lucrari .signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standard
24.05.19 14:31

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

5AQ INVEST SRL

Preţul ofertei: 476 495,36 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

„Con Pro Design”

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 499 832,58 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Corespunderea cerintelor tehnice
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări